Erkek bir kızı , kız ; ezik , utangaç ve özgüvensiz olduğu için mi zorbalar?

Sert ve dobra olabilirsiniz alinmam.

Erkek bir kızı , kız ; ezik , utangaç ve özgüvensiz olduğu için mi zorbalar?
Cevapla