Erkek seçimlerim çok kötü maddi açıdan iyiyim ama kendimden hep düşük olanlara bakıyorum sizce bu doğru mu?

Bakın ben yalnız yaşıyorum 1 + 1 evde 42.000 TL kira ödüyorum aylık 100.000 TL harcıyorum tek kişiyim kredi kartım limitsiz yani para konusunda sınırsız harcama yapabiliyorum o özgürlüğün var ama erkek seçimlerime gelince daha üniversite mezunu bile olmayan asgari ücretin birtık üstünde maaş alan erkeklere bakıyorum ve tipleri de benden genelde kötü oluyor sizce bu yanlış mı
Erkek seçimlerim çok kötü maddi açıdan iyiyim ama kendimden hep düşük olanlara bakıyorum sizce bu doğru mu?
Cevapla