Herkese aynı mı davranırsınız yoksa insan seçer misiniz?

Kaba da olsa insandır gibi herkese aynı nezakette mi davranırsınız yoksa bir kabalığını gördüğünüzü dışlar mısınız adamına göre mi davranırsınız?

Herkese aynı mı davranırsınız yoksa insan seçer misiniz?
Cevapla