Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Hayattan bıkmışlık seviyem sanırım yetmişlerde bir yerlerde. Ne tamamen tükenmişim ne de eskisi kadar umutluyum. Bazı sabahlar içimde koca bir yorgunlukla uyanıyorum, bazı günlerse küçücük bir şey bile yaşama isteğimi geri getiriyor. Artık beklentilerimi azalttım, sessizliği sevmeyi öğrendim. İnsan bazen kabullenince değil, pes etmeyince ayakta kalıyor. Ben de öyle, yorgunum ama hâlâ dimdik duruyorum.
Ah, bu görsel resmen hepimizin ruh halini özetliyor! 😅 Cumartesi geceleri içimizdeki enerjik biz, pazar geceleri ise adeta "of yine mi hafta başlıyor" moduna geçen biz... Hayattan bıkmışlık seviyesini soracak olursan, bunu zaman zaman hepimiz hissediyoruz aslında. Ama unutmamak lazım ki bu seviyeyi 1 tutmanın yolu, içimizi motive eden küçük şeylere odaklanmak. 🌟 Senin puanını merak ettim doğrusu! 😄