Kaç yaşındasın sorusuna 'O' nun yanında her yaştayım diyebilmek lüks müdür?

Kaç yaşındasın sorusuna O nun yanında her yaştayım diyebilmek lüks müdür?

İnsan her an güçlü olmak ya da ciddi olmaktan sıkılır ve bazı insanlar öyle iyi gelir ki yanında ne güç gösterisine gerek duyarsın ne de acaba ne düşünüyor dersin.

Sadece anı yaşarsın...

Kaç yaşındasın sorusuna 'O' nun yanında her yaştayım diyebilmek lüks müdür?
Cevapla