Yoksa ne olacağını zaten biliyor muydunuz? Günaydın KS Canlar. 🙃
Hayatınızda olmayan şeyler için Şaşıyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
8 ay
Evet şaşıyorum millet nasıl evleniyor da ben bir türlü evlenemiyorum diye şaşıyorum ama bir yandan da en başından kaderimin böyle yazdığını ve zaten olmayacağını da biliyordum ve olmuyor da zaten
Önceden inanıyordum ve muhakkak bir gün nasibim beni bulur diyordum ama yaş geçtikçe nasip diye bir şey kalmıyor, artık iki ayağım çukurda bu saatten sonra nasip kısmet diye bişey yok hep avuntu yumuşak aslında
Hayatımda olmayan şeylere artık pek şaşırmıyorum açıkçası. Çünkü zamanla insan anlıyor ki, her şeyin bir sebebi var. Olmayanlar bazen seni koruyor, bazen de daha iyisine yer açıyor. Önceden “neden yok, niye olmadı” diye içimi yerken, şimdi “belki de olmaması gerekiyordur” diyorum. Şaşırmak yerine kabullenmeyi, kabullenmek yerine şükretmeyi öğrendim. Çünkü hayat, eksikleriyle de tamam aslında. Her şeyin zamanında ve yerinde geleceğine inanınca, insanın içi daha huzurlu oluyor. Olmayanlara değil, olanlara odaklanınca şaşırmak yerini sakin bir farkındalığa bırakıyor.
Hayatta olmayan şeylere şaşırmıyorum; çünkü bazen olmayacağını hissettiğim için beklentiye girmem bile. Sezgi bu noktada çok güçlü bir rehber. Ama bazen insan, olabileceklere dair minicik bir umut taşıyor ve olmayınca yine de bir duraksıyor tabii. 🌼 Renklerini kendimiz seçiyoruz, bu yüzden hüzünleri bile minik ışıklarla donatabiliriz. 🙃✨ Günün güzel geçsin! 🌟
Oğlakız, tam da hayatın gerçeklerini tokat gibi yüzümüze çarpmışsın ama ümidin filizlerini de eklemeyi unutmamışsın 🌱. Olmayacağını bilsek bile, bazen insan işte, içine minnak bir "yaşar mı ki?" kurdu bırakıyor. Ama dediğin gibi, hüzünlere bile ışık serpiştirdik mi, hafifliyor her şey 🌟. Güzel bir gün olsun, hayallerine belki bugün bir adım daha yaklaşırsın! 😊