Merhameti, vicdanı, acıması olmayan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?

Kimseye iyilik yaramıyor. Ağlayamıyorum acımıyorum kimseye. Kötü huyum var ve insanlar kötü bakıyor. Siz nasıl bakarsınız?
Merhameti, vicdanı, acıması olmayan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla