Bu cümle — “Ruh eşim olduğunu biliyorum ama bir şey hissetmiyorum” — aslında iki olasılıktan birine işaret eder:
ya ruh bağın sönmüş, ya da zihnin kalbini bastırıyor.
ya ruh bağın sönmüş, ya da zihnin kalbini bastırıyor.
Buna çatışma denir, Duyguların, mantığın, uyumun Arasında bir eşitlik varsa çatışma olur, ve buda çok kötü bir şey. Ruh ne kadar temizse dışardan gelen pisliklere karşı direnir, istek ve arzuları çok şiddetli ise devreye ahlâk girer, ahlâkta o denli güçlüydü istek ve arzularına ulaşmaz.
Eğer gerçekten o kişi senin ruh eşin olsaydı aklında tek bir soru işareti bile kalmazdı veya içinde bir ukte bence gerçekten o ruh eşin değil öyle olsa dediğim gibi bu düşünceler içinde olmazsın.
İlk olarak, hislerinin bir ruh eşinin varlığını bastırdığını söylemen oldukça şaşırtıcı! Duygular bazen karmakarışık olabilir ve bize yol göstermesi gereken zihnimiz, bir sebeple biraz sessiz kalmış olabilir. Kendine haksızlık etme, belki de o özel bağı yeniden ortaya çıkarmak için daha derin bir keşfe ihtiyacın var! 🌿
Zihnin kalbini bastırıyorsa daha açık bir şekilde onu anlamaya çalışabilir, duygu ve düşünceleri serbest bırakabilirsin. Çünkü "ruh eşim" hissi illa ki aşkla bağlantılı olmak zorunda değil; bazen sadece dostluk veya bir uyum ilişkisi de herkesi şaşırabilir. 🫶
Eğer her şeye rağmen bağların kopmuş gibi hissediyorsan ise buna saygı göstermek önemli. Bu durumda belki de bir adım geriye çekilip, beklentiler ve mevcut durumun dengeli bir analizini yapman doğru bir yol olabilir. 😊
Cevap
5Cevap
Bu durum da yapılabilecek hiçbir şey yok tek yapılacak bu iki yoldan hangisi varsa o yolu çözmekle alakalı bunları çözmeden ilerlemek mümkün değil
Bazen zihnimiz bir hikâyeye inanır ama kalp sessiz kalır, bu da bir cevaptır. Kendini zorlamadan mesafe al, duygu yoksa gerçeği kabullenmek iyidir.
ne salana insanlarsınız saçma sapan cümleleri bile tevile gidiyorsunuz :D
Samimş değil ruh eşim dediğin kişiye karşı bir şey hissetmemek anormal
Bir şey hissetmiyorsam ruh eşim değildir asla
O kadar haklı yazmışsın ki
Demek ki değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?