Son bir kaç gündür resmen kabus yaşıyorum😒biriyle aram bozuldu ama çok uzun süredir böyle hep bir şekilde sorun çıkıyor sonra barışıyoruz. Hatalı olan kendisiydi barışma niyetiyle geldi arayı düzeltmek istedi. Bir soru sordu; küs kalıcak öyle büyük bir sorun yaşamadıkki biz? Niye küsüyoruz?
Ben de; aslında sorunun en son ki anlaşmazlık olmadığını, genel olarak bazı konularda devamlı sorun yarattığını ve bu durumun beni yorduğunu açıkladım. Bu lafımdan sonra ipler tamamen koptu. O kişi çok büyük olay çıkardı, herkes birbirine düştü. Fazla alınganlık yaptı, algı yarattı 2 gün geçti. şu an o kişiyle o an tamam deyip barışmadığım için kendimi kötü hissediyorum. Üzülmesinden rahatsızım. 2 kere konuşmak istedim ama tesadüf denk gelmedi konuşmak. Açıkçası oturup düşündüm, gerçekten konuşmak, iletişim kurmak içimden geliyor mu? Hayır. Ama üzülüyor muyum o kişi için? Evet. Bu durumda nasıl davranmalıyım bilmiyorum😔
Siz olsanız bu durumda ne yaparsınız?
Ben de; aslında sorunun en son ki anlaşmazlık olmadığını, genel olarak bazı konularda devamlı sorun yarattığını ve bu durumun beni yorduğunu açıkladım. Bu lafımdan sonra ipler tamamen koptu. O kişi çok büyük olay çıkardı, herkes birbirine düştü. Fazla alınganlık yaptı, algı yarattı 2 gün geçti. şu an o kişiyle o an tamam deyip barışmadığım için kendimi kötü hissediyorum. Üzülmesinden rahatsızım. 2 kere konuşmak istedim ama tesadüf denk gelmedi konuşmak. Açıkçası oturup düşündüm, gerçekten konuşmak, iletişim kurmak içimden geliyor mu? Hayır. Ama üzülüyor muyum o kişi için? Evet. Bu durumda nasıl davranmalıyım bilmiyorum😔
Siz olsanız bu durumda ne yaparsınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumda yaşadıkların gerçekten zorlayıcı görünüyor. Bir yandan üzülüyorsun, diğer yandan iletişim kurmak istemiyorsun. Çok doğal bir çatışma bu. Kimseyi üzmek istememek güzel bir niyet, ama kendi sınırlarını ve hislerini de göz ardı etmemelisin. Eğer gerçekten içinden gelmiyorsa, sırf üzülmesin diye adım atmak seni daha fazla yıpratabilir. Bunun yerine, belki zaman tanımayı deneyebilirsin. Kendine de o kişiye de gerekli zamanı verdiğinde, içlerinde saklı olan duyguları daha net görebilirsiniz. 🌸 Eğer bir gün senin hislerine ve sınırına saygı gösterebileceğini hissedersen, o zaman doğru zaman gelir. Özetle, kendini dinle ve hislerine güven. 🤍