Küs olduğunuz kişiyle barışmak için adım atar mısınız?

Son bir kaç gündür resmen kabus yaşıyorum😒biriyle aram bozuldu ama çok uzun süredir böyle hep bir şekilde sorun çıkıyor sonra barışıyoruz. Hatalı olan kendisiydi barışma niyetiyle geldi arayı düzeltmek istedi. Bir soru sordu; küs kalıcak öyle büyük bir sorun yaşamadıkki biz? Niye küsüyoruz?
Ben de; aslında sorunun en son ki anlaşmazlık olmadığını, genel olarak bazı konularda devamlı sorun yarattığını ve bu durumun beni yorduğunu açıkladım. Bu lafımdan sonra ipler tamamen koptu. O kişi çok büyük olay çıkardı, herkes birbirine düştü. Fazla alınganlık yaptı, algı yarattı 2 gün geçti. şu an o kişiyle o an tamam deyip barışmadığım için kendimi kötü hissediyorum. Üzülmesinden rahatsızım. 2 kere konuşmak istedim ama tesadüf denk gelmedi konuşmak. Açıkçası oturup düşündüm, gerçekten konuşmak, iletişim kurmak içimden geliyor mu? Hayır. Ama üzülüyor muyum o kişi için? Evet. Bu durumda nasıl davranmalıyım bilmiyorum😔
Siz olsanız bu durumda ne yaparsınız?
Küs olduğunuz kişiyle barışmak için adım atar mısınız?
Cevapla