Duygusal yönü fazla olan erkekler neden itici gelir?

Neymiş efendim şiir okuyan erkek mi olurmuş 😀

Bana göre duygularını yaşayabilen kişiler asıl güç sahibi olandır. Mesela erkek adam ağlamaz diye bir tabu var buna benzer bir sürü örneklerle kişilere anlamsızca yüklenmiş toplum baskısı mevcuttur. Bu baskıları kırarak duygularını özgürce yaşayabilen kişi nasıl güçsüzlükle itham edilebilir. Bu terslikte bir şey var 🙄

Duygusal yönü fazla olan erkekler neden itici gelir?
Cevapla