İçimiz, hiçbir sebep yokken neden bu kadar huzursuz olur?

Bazen uykumdayken aniden uyanıyorum.
Sanki yapmam gereken bir şey varmış gibi, ama ne olduğunu hatırlayamıyorum.
Elimi telefona uzatıyorum; hiçbir şey yok.
Ama içimde garip bir huzursuzluk duruyor, geçmiyor.
Düşünüyorum, belki gün boyunca yetiştiremediğim küçük işler, belki de sadece beynimin susmaması…
Ama çoğu zaman mantıklı bir açıklama bulamıyorum.
Sadece o his var, içimi sıkıyor, bırakmıyor.
İçimiz, hiçbir sebep yokken neden bu kadar huzursuz olur?
Cevapla