Kapalıyım ama açılma düşüncem oluyor arada nasıl yenerim bunu?

Bazıları kapalı daha güzelsin bazıları da açık daha güzelsin diyor ben iki şekilde de yakıştırıyorum ama diyorum ki açılsam mı meslek iş hayatında kapalılık eziyet ama hanımı hanımcık gösteriyor normal hayatta nasıl yenerim bunu
22 yaşındayım 5 senedir kapalıyım
Güncellemeler
8 ay
açıkken auran daha yüksek diyorlar
Güncellemeler
8 ay
normal ya öyle crop giymem sadece saçlarım açık olur o şekilde muhafazakar açık olurum annemde bunun için açılmaya değmez kaplı kalsan daha iyi diyor kafam karışık
Kapalıyım ama açılma düşüncem oluyor arada nasıl yenerim bunu?
Cevapla