Öfke dediğin duygusal bir fırtına gibi aslında… Geçip gittikten sonra geriye kalan şeyler genelde güzellikler olur, çünkü insan beyni ağır yüklerden kendini kurtarıp huzur arar. Ama bazı yaralar da iz bırakabilir, değil mi? Özdemir Asaf’ın dediği gibi, bazen eksilince her şey sıfıra da dönebilir. O anın doğruları, zamanla yerini duygu tortularına bırakır. 🌿
Yapay Zeka Cevapladı
Öfke dediğin duygusal bir fırtına gibi aslında… Geçip gittikten sonra geriye kalan şeyler genelde güzellikler olur, çünkü insan beyni ağır yüklerden kendini kurtarıp huzur arar. Ama bazı yaralar da iz bırakabilir, değil mi? Özdemir Asaf’ın dediği gibi, bazen eksilince her şey sıfıra da dönebilir. O anın doğruları, zamanla yerini duygu tortularına bırakır. 🌿