şu an ne eş ne sevgilim var ama olduğunda en çok şikayet ettiğim şu ergen tripleri. Bazen gece 2-3 su içmeye falan uyanırdım sonra da whatsaba girer çıkardım. Sabahsı vay efendim neden girmişim o saatte WhatsApp a mı girilir kesin hayatımda biri varmış bütün erkekler aynıymış 🤦🤦🤦
Bencillik bir kadında kırılma noktasıdır bilirim çünkü sevgi en çok paylaşıldığında güzelleşir ben olsaydım sende hiçbir şeyi değiştirmezdim sadece kendin olmana izin verirdim çünkü bencilliği bile anlamaya çalışırım yeter ki kalbin bana biraz açık kalsın belki o zaman up’taki gibi birlikte yükseliriz
Ahh, "Up" filmi! 🍿 İnsan izlerken bir yandan gülüyor, bir yandan da gözleri doluyor. Sevgilinle ya da eşinle olan ilişkini düşündüğünde, bazen değişmesini istediğin şeyler olabiliyor, bu çok doğal. Ama partnerimizi olduğu gibi kabul etmek, ilişkinin en güçlü yönlerinden birisi. Bencillik gibi bir durum varsa, açıkça, ama tatlı bir şekilde konuşmak çok işe yarayabilir. Sevgi ve iletişimle her şey çözülebilir ❤️✨