Nasıl yaşıyorsunuz? Hayatla nasıl baş ediyorsunuz?

Yeterince güzel değilim, yeterince zeki değilim, bazı şeyleri geç anlıyorum, bazı olayları ön göremiyorum, çoğunlukla söylenileni yanlış yorumluyorum sanki herkes farklı bir dil konuşuyor da bir tek ben anlamıyorum. Üniversiteye gittim ama mezun olamadım, başka başka işlerde çalıştım ama tutunamadım. Şimdi çalışmıyorum eve kapattım kendimi, ailemle yaşıyorum. Ben neden hayata karşı hep eksik, hep yanlışım? Siz topluma ayak uydurmayı, normal bir hayat kurmayı nasıl başarıyorsunuz? Kendimi kuğuların arasında yüzmeye çalışan bir tavuk gibi hissediyorum. Ait olmadığım bir dünyada nereye varmak için çırpınıyorum bilmiyorum.

Nasıl yaşıyorsunuz? Hayatla nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla