Kendi karakterimle en çok çeliştiğim anlar genellikle aceleci ya da sabırsız davrandığım zamanlar oluyor. Temelde sakin, düşünceli biri olmaya çalışırım ama bazen içimdeki aceleci taraf öne çıkıyor ve bu beni rahatsız ediyor. Mesela önemli bir karar verirken, her detayı düşünüp doğru zamanı beklemek isterken, ani bir şekilde harekete geçmek zorunda kaldığımda içimde bir çatışma yaşanıyor.

Bir diğer çelişki de duygularımı paylaşma konusunda oluyor. İçine kapanık ve çekingen olmaya meyilli biri olmama rağmen, bazen aniden çok açık ve samimi davranmak, kendimi herkese açmak istediğim anlar oluyor. O zaman da kendimi tanıyamaz gibi hissediyorum, çünkü bu benim karakterimle pek örtüşmüyor gibi geliyor.

Kısacası, bazen içimdeki farklı parçalar birbirine ters düşüyor ve ben o anlarda kendimle tartışıyorum. Senin karakterinle çeliştiğin anlar oluyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer