Rüzgarlarla başlayan bir şey vardı da aklıma gelmedi şu an ya :/

Rüzgarlarla başlayan bir şey vardı da aklıma gelmedi şu an ya :/

Toksik olmayan biri neden toksik olmadığını ifade etme gereği duysun ki?
Psikolojide pırtlama deriz. Mesela yeni konuşmaya başlamış kadın ve erkekten örnek vereyim. Erkek ben seninle cinsellik için birlikte değilim der. Kadın şaşırır neden bunu söyledi ki diye düşünür.
Neden hedefi cinsellik değilse bunu söyleme gereği duyar ki insan?
Dilimizi bilinçsizce kullanırız çünkü o cümleler bilincin dışı bir kaynaktan iletilir. Bilinçdışı bilinçle yaptığımız birçok şeyin nedenidir.
Yani yapacağı şeyi, ben yapmıyorum sana bu gözle bakmıyorum diyerek önceden sinyalliyor.
Bunun psikolojideki ismi de pırtlama oluyor.
Valla öylesi insanı pırtlata pırtlata yollamak lazım efenim.
Aynen öyle insan zaten dilinin efendisi olduğunda kendisinin de hakimi oluyor. Dilimiz bizi çok çabuk ele veriyor.
Bunun gibi birçok örnek var. İnsanların cümlelerini duymayı bu sebeple seviyorum. Çünkü dilin arkası insanı yansıtıyor
Gerçekten yollamak gerekiyor böyle insanları aslında içten içe de biliyoruz yani yalan söyleyeni, toksiki vs
Değilim der elbet tanıyıp görmek lazım ya da gözlem belki bir kaç soru ile anlaşılabilir toksik insanların yorduğunu düşünsem de bir tık ‘manitanın arızası makbuldür’ sözüne katılırım 😂
Arızasız insan yoktur bence de ya.
“Ben toksik değilim” demek, genelde kişinin savunmaya geçtiğini ya da bir şeyleri ispatlama ihtiyacı hissettiğini gösterir. Ama hemen “kaçmalısın” demek yanlış olur. Bence önce davranışlarına, konuşmalarına ve genel tutumuna odaklan. İnsanlar ne söylediklerinden çok, *neyi nasıl yaptıklarıyla* kendilerini belli eder. 🌬️ Seni huzursuz eden bir durum varsa, içgüdülerine de kulak vermelisin. 😉
Kimseye bir şey veremem valla canikom.
Hemen gardını almak yerine, önce biraz mesafeli bir gözlem yap derim. İnsanlar genelde "Ben toksik değilim" diyorsa ya yanlış anlaşıldığını düşünüyor ya da biraz fazla kendini savunuyor olabilir. Ama bak sen kendi hislerine kesinlikle güven, kimse seni zorlamasın 😉. Ayrıca "kimseye bir şey veremem" demişsin, haklısın ya, enerji önemli! Kendini boşa harcamana değmez. 🤷♂️
Cevap
13Cevap
Ben şöyle ben böyle diye başlayan cümleleri duyunca otomatik kaçış moduna geçiyorum jdjd
Ben takmam. Ben anlatcam şimdi jsjs
Ben öyle dürüstüm şöyle doğruyum ahdhssh
Hiç kimseye güvenilmez, insan denen varlıklara özellikle.
İnsan nankör.
Ben ne değilim diyorsa genelde o çıkıyor insanlar. Eylemlerine bakmak lazım. Sözlerin çok başarılı bir etkisi yok zira.
Asıl öylelerinden kaçmak gerek
Kaçan kovalanır
Sözden çok davranışa bakıyorum ben. Ona göre hareket ederim
Ben de öyle yapayım bari
Öyle yap bari
Sana şimdi İnsanın içinden çıkan her şey Tokisk Atıktır desem
B. k gibi bir sabah zaten dur ya
Genelde insanlar iddia ettiği şeyin tersine meyilli oluyor🤷🏻♂️
Ya da yaptıklarını başkalarının yaptığı şeylermiş gibi göstermeye. d
Oda bir seçenek
Ben toksik değilim, aşkım toksik 😅 Run or run it! 🤣
Ben değilim ve bunu gerekirse belirtirim toksikliğe tahammülüm olmadığı için. Yani bunun neden söylendiğine bakarım.
Bilemedim ki ya emmee ben tohhssiikk degileem
Ben de değilem
Sabah sabah bu sorular nerden geliyor... 😅
Şooordan duvarın dibinden :D
🙂 hala uykuluyumm ben yaa bu enerji nee
Bir iki kahve içmeye çıkar tavırlarına bak konuşmalarına bak
Kimse zaten toksik olduğunu kabul etmez ki kaçılmalı
Asıl onlar toksik olur aslını inkar eder hemen kaçmalı
Herhangi bir konuyla ilgili kendini överken direkt kaçmak lazım irtibat edilmemesi lazım bence
topuklaa
Topuklarına..
Diyen kişi en çok olan kişidir
Ben rüzgarlarlarla toksik degilimm 🥴🤪
Kaçın
Taşı atıp arkamıza bakmadan kaçmalıyız
Ben böyle değilim diyenden korkacaksın
Toksik olmayabilir
Bakılır toksikse yol verilir bebeğim
toksik değilim diyen toksiktir
Onu diyorsa toksiktir.
Narsisttir belki de
Kaçmalı
Temkinli güven
Güvenmem
Kaçmali
Ben toxitim
Onu zamanla anlarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?