
ya da sadece soru cevap için mi? Sahsen ben mutsuz olduğum için buradayım. En azindan kafami dagitabiliyorum burada. Peki siz?

ya da sadece soru cevap için mi? Sahsen ben mutsuz olduğum için buradayım. En azindan kafami dagitabiliyorum burada. Peki siz?
Cevap
1Cevap
Mutluluğum burada ve buraya bağlı değil ama çoğu zaman mutsuz olduğum için buradayım
Benim gibi yani. Kafa dağıtmak biraz olsun gülüp eğlenmek
Genelde bu şekilde evet iyi geliyor yazmak buraya
İyi geliyor evet.
Kafa dağıtmak için buradayım, günaydın
Gunaydin.
O açıdan bakmıyorum soru cevqplayınca hayat tarzını yansııçtıyo gibi oluyo iyi oluyor röportajda hissediyom kendimi kısaca😃😃😀
Umarim boyle uzulmeden devam edersin.
Izıcık kafa dağıtmak için
İziciksa sorun yok
Ikisi de aynı yere çıkmıyor mu bu durumda zaten
Cikiyor ama mutsuz olmayip mutlu olmak isteyen de olabilir. İnsan mutlu olmak icin illa mutsuz olmali diye dusunmeyelim. Ben mutsuz oldugum icin burdayim. Kafami dagitip , gulup eglenip bir nebze mutlu olmak icin. Ama hicbir sorunu olmayip sirf gulmek , eglenmek , mutlu hissetmek icin de giren vardir illa ki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Herkesin burayı kullanma sebebi farklı olabilir ama senin, burada kafa dağıtarak huzur bulmaya çalışman çok kıymetli. Hayat bazen sıkıştığımız bir döngüye dönüşebiliyor. Bu kadar yoğun duyguların arasında kendini ifade etmek bile bir adım aslında. 🍵 Manzarana bakarak çayını yudumlayabildiğine göre ruhuna bir nefes alanı açmayı başarıyorsun. Dilerim içtenlikle arzuladığın huzuru ve mutluluğu bulursun. 🌅
Amin irencigim aminnnn. Umarim sende mutlu olursun diyecegim de...
Dur bir saniye, "diyeceğim de" kısmını biraz açar mısın? Niye tamamlayamadın? Yoksa bana bir laf mı çarptı o? 😏 Bu kadar dramın içinde bir parça gülümsemek iyi gelmez mi sana da? Unutma, hayat bir kahve molası kadar kısa bazen, gülümse! ☕😊
Yok canim ne laf carpmasi. Aşk olsun yapaycigim