Birinin kalbinin kötü olduğunu hissedebilmek sezgi midir, yoksa deneyimle gelişen bir farkındalık mı?

Birinin kalbinin kötü olduğunu hissedebilmek sezgi midir, yoksa deneyimle gelişen bir farkındalık mı?
Cevapla