Çekemeyen insnalrın farklı manipülasyon yöntemlerini kullanmalı sizce de çok ironik değil mi🤣?

Yani mesela zatne sen o kafada biri değilsin ama seni kendi penceresinden ve bakış açısından değerlendirip eziklik piskolojiisni bastırmak ya da yaptıkları yanlışları kapatmana ya da senin bir şeylere sahip olmanın önüne geçmek için çeşitli manipülasyon yönetmeleri çok ironik değil mi🤣
Mesela ben daha önce evet maddi olarak çok üst değildim hatta nerdeyse çoğu şeye kendi çabamla va he rneyse ulaşamış biriyim ama bu aslında genel olarak ortak olan şeyler halkın çoğunluğunun ama hatta kendi yaptıkları da şeyler maa bunu sırf beni çekemedikelri için farklı yansıtmaya çalışıyorlar ma amelle umrumda olsa ben çünkü kendimin her anlamda o kadar farkındayımki manipülasyon bana sökmez🤣
Çekemeyen insnalrın farklı manipülasyon yöntemlerini kullanmalı sizce de çok ironik değil mi🤣?
Cevapla