Her öneriye açığım!!! Mizah anlayışı değiştirilebilirmi?

Ben çevreme göre farklı bir mizaha sahibim. Bu yüzden çok yalnızlık çektim, halada çekiyorum. Başkalarıyla aynı mizaha sahip olmayınca insanlarla istesem de samimi olamıyorum. Neredeyse arkadaşım yok gibi. Korktuğum şey ise kardeşiminde büyüyünce benim gibi yalnız olma ihtimali. Çünkü biz kardeşimle birlikte çok eğleniriz, çoğunlukla aynı şeylere güleriz ve mizah anlayışımız çok benzer. Bu yüzden kardeşiminde büyüyünce benim gibi yalnızlık çekmesinden çok korkuyorum. Okulda arkadaşıylada tartışıp küsmüşler, şimdi arkadaşın kim dedim hiçkimse dedi. E tenefüslerde bedende ne yapıyosun diyemedim. Eğer çok yalnızsa bunu onun yüzüne vurmak istemedim. Okulda yalnız olduğu ihtimalini düşündükçe gözlerim doluyo ağlayasım geliyo. Aklıma gelen tek şey ise onun mizah anlayışını değiştirmek. Ve bu nasıl yapılır, yapsam doğrumu olur, psikolojisini mi bozarım diye düşünürken stres olmaya başladım. Ben kendimden umudu kestim. Ama o daha küçük 9 yaşında. Bu yaşlarda daha kolay olucağını düşündüğüm için belki işe yarar diye düşünüyorum. Ayrıca sorduğum sorunun tam olarak cevabını istemiyorum. Bilen pek kişi çıkacağınıda düşünmüyorum zaten. O yüzden danışacak içimi dökücek kimsem yok ve her öneriye açığım. Gönlünüzden ne geçiyosa yanıtlayın lütfen.
Her öneriye açığım!!! Mizah anlayışı değiştirilebilirmi?
Cevapla