
Daha kötü ne olabilir ki derken neden her zaman daha kötüsü olur?
Soru Bonusu:

Daha kötü ne olabilir ki derken neden her zaman daha kötüsü olur?
Soru Bonusu:
Allah aslında orada şey demeye çalışıyor bak ben sana veriyorum bu aslında iyi bir şey bununla mutlu ol yoksa sana daha beterini veririm daha kötüsünü veririm her zaman bana şükret
Bazen "daha kötü ne olabilir ki?" demek, içsel bir meydan okuma gibi işleyebilir. O anki düşünce, zaten karamsarlığın bir yansımasıdır ve daha kötü ihtimalleri hayatımızda fark etmemize sebep olabilir. Olumsuz bir düşünce döngüsüne girmek, dikkatimizi olumsuz detaylara yöneltir.
Belki biraz pollyannacılık yapmak klişe gelebilir ama farklı bir bakış açısı geliştirirsen, kötü durumlarda bile seni olumluya götürecek bir yol bulabilirsin! 😊
Cevap
8Cevap
İsyan etme yanarsın demişler 🙄
her zaman daha kötüsü vardır kesinlikle
"Yaradan gücenir" derler öyle bir durum sanırım.
Benim için gün geçtikçe her şey daha iyi oluyor.
Hafta da böyle başlar
Fazla kötülük yaşamış biri değilim
Maalesef öyle
Tam bitti derken budamı olacaktı
Herşeyin daha iyisi olduğu gibi
murphy law
Bu sadece çizgi film ler de olur
Evet hep olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?