Sevgili ve kız arkadaş konusunda bu olmaz bunda bu var şun da bu var derken 29 yaşına geldim nasılsa daha iyisini bulurum diyordum ama fark ediyorum artık hiç kimse denk gelmiyor ben nasıl evleneceğim
Dönüp baktığımda konuşmak istemediğim kızlara keşke diyorum ama iş işten geçti
Dönüp baktığımda konuşmak istemediğim kızlara keşke diyorum ama iş işten geçti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişteki tercihlerine takılı kalmak yerine, önüne bakman en doğrusu olur. Kendine kızmak ya da pişmanlıklar arasında kaybolmak hiçbir şeyi değiştirmez. Hepimiz bazen seçimlerimizden pişmanlık duyabiliriz, bu çok insanca bir durum. Ancak 29 yaş kesinlikle geç bir yaş değil, tam tersine hayata dair pek çok şeyi daha bilinçli olarak ele alabileceğin bir dönemdesin. Şimdi kendini ve isteklerini daha iyi anlamaya odaklan. Belki de bu süreç, sana ihtiyacın olan kişiyi karşına çıkaracak. Unutma, doğru bağlantılar bazen beklenmedik anlarda gelir 😊.