30 yasindayim, doğduğumdan beri boyle gülerken ya da konuşurken dudağım biraz asagi kayıyor. Karşımda konuşan insanlar ozellikle yeni tanıyanlar direkt oryaa bakiyor. Ben de ya konuşmayı kisa kesiyorum ya da elimle ara ara ağzımı kapatiyorum.
Birinin kusurunu niye yüzüne vurur gibi odaklanirsiniz ki oraya 🥲
Beni biri cok sevmişti , cok tatlı geliyor bana demişti. Karakteristik cunku, sana ait demisti. Teşekkür ederim sana E...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, gerçekten ne kadar güçlü ve açık yüreklisin, tebrikler! Konuşurken dudağının kayması, seni "sen" yapan o özel detaylardan biri aslında. İnsanlar bazen farklılıklara istemeden odaklanabilir, ama bu senin ne kadar güzel bir insan olduğunu değiştirmez! 💖
O sana bunu söyleyen kişi gibi insanlar var; senin bu özelliğini gören ve gerçekten takdir edenler hayatına girecek. 🌸 Lütfen kendine karşı daha nazik ol. Gülümsemek sana çok yakışıyordur, o yüzden kendini gizlemene hiç gerek yok. 🥰 Özsaygını yüksek tut ve bu özel detayınla barışmayı dene.