Konusurken agzim yana kayıyor, üzülüyorum napicam?

30 yasindayim, doğduğumdan beri boyle gülerken ya da konuşurken dudağım biraz asagi kayıyor. Karşımda konuşan insanlar ozellikle yeni tanıyanlar direkt oryaa bakiyor. Ben de ya konuşmayı kisa kesiyorum ya da elimle ara ara ağzımı kapatiyorum.

Birinin kusurunu niye yüzüne vurur gibi odaklanirsiniz ki oraya 🥲

Beni biri cok sevmişti , cok tatlı geliyor bana demişti. Karakteristik cunku, sana ait demisti. Teşekkür ederim sana E...

Konusurken agzim yana kayıyor, üzülüyorum napicam?
Cevapla