Neredeyse sürekli internete geziyorum ve depreysondayim nasıl asicam?

Aile, çevre kavga hastalıklar umutsuzluk derken, moralim aşırı bozuk.

Ve çok yalnızım valla napacagimi bilmiyorum birine ihtiyaç duyuyorum başımı omzuna yaslayayim sarılalım birbirimize destek olalım.

Ama yok çok yalnızım

Neredeyse sürekli internete geziyorum ve depreysondayim nasıl asicam?
Cevapla