Sürekli olarak düşünmekten kendimi alıkoyamadığım bir durum var. hayatımın hiçbir döneminde kimsenin en değerlisi olamadım neden?

Kimse beni önemseyip aramadı ya da en ufak bir mesaj atıp da günlerdir nerdesin diye sormadı. En çok ön plana koyduğum kişiler beni hep en geri plana atan kişiler oldu. Hayatımda hep yalnızlık çektim ve kendimce buna bir sebep arıyorum. Bir sebebi olmalı çünkü birinin hayatında biri bu kadar değersiz hissettirilecek kadar nasıl silik olabilir?

Sürekli olarak düşünmekten kendimi alıkoyamadığım bir durum var. hayatımın hiçbir döneminde kimsenin en değerlisi olamadım neden?
Cevapla