Tanrı niye bazı insanlara sevilmeyi nasip etmez?

Bence haksızlık bu, çocukken annem de sevmezdi, şimdi de sevgili yapsam bile ayni şehi duyuyorum, arkadaşım gibisin sevmiyorum. Neden bu kadar adaletsiz?

Tanrı niye bazı insanlara sevilmeyi nasip etmez?
Cevapla