Bir araya gelmek zorunda olduğunuz ruh emicilerle nasıl baş ediyorsunuz?

Merhaba arkadaşlar, bazı insanlarla bir araya geldiğimde (keyfimden değil) , yanlarından ayrıldığım gibi bir kaç gün kendime gelemiyorum. Yanlarındayken samimi ve güleryüzlü davranmama rağmen (başka çarem yok) içten içe ruhum emiliyor sanki. Depresif ve mutsuz oluyorum uykularım kaçıyor ve etkisi en az 2 gün sürüyor. Sizce bu neden olabilir? Bu insanlarla görüşmek zorundayım ama çok aralıklı görüşmeye çalışıyorum. Başka ne yapabilirim ki? Bu histen bıktım artık kurtulamıyorum :(

Bir araya gelmek zorunda olduğunuz ruh emicilerle nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla