Yaş aldıkça hayata, insanlara, kendinize ve ilişkilere dair farkına vardığınız acı gerçekler nelerdir?

Yaş aldıkça hayata, insanlara, kendinize ve ilişkilere dair farkına vardığınız acı gerçekler nelerdir?

bunlar benim düşüncelerim!!! sizlerin fikirleri neler?

Kimse beni benim kadar önemsemiyor veya düşünmüyor.

Hayat devam ediyor. İster gerçek ister mecazi anlamda birini kaybetmiş olsam dahi, onu bir süre özleyebilirim ama nihayetinde hayat kimse için durmaz.

Seçimlerim, kendime ve başkalarına duyduğunm sevginin bir yansımasıdır.

Yaş aldıkça hayata, insanlara, kendinize ve ilişkilere dair farkına vardığınız acı gerçekler nelerdir?
Cevapla