Sizce hangisi daha iyi ve sizce neden kimse hayatımda kimse olmuyor?

https://hizliresim.com/al1ivos

https://hizliresim.com/deeirje

Yani neden sevgimin karşılığını alamıyorum, artık özgüvenim düşmeye başladı. 28 yaşındayım, kimse olmadı hayatımda. Birine güvendim, adım attım, o da gitti. Kötü biri olduğumu da düşünmüyorum.

Sizce hangisi daha iyi ve sizce neden kimse hayatımda kimse olmuyor?
Cevapla