İtiraf etse de etmese de herkesin kaçtığı bir şeyler var bu hayatta.

İtiraf etse de etmese de herkesin kaçtığı bir şeyler var bu hayatta.

Kaçtığım bir şey yok sadece babamın mesleği ve ailevi koşullaeımıza göre benim biraz farklı bir hayat tarzı seçmem ve seçmek istememden kaynaklı yani bende inanıyorum ve ibadetlerimi helal haram kendi isteğimle yapıyorum ama farklı bi meslek ve biraz daha böyle çok katı şekilde böyle yaşamak istemiyorum yani zatne değişen farklı bir şey yok ama böyle şeylerden uzak insanlarla beraber yaşamka istiyorum çünkü o insnalrda temel ahlaki olarka gayet iyiler ve kendimi onların yanında daha mutlu ve huzurlu hissediyorum ve istediğim gibi rahat davranıyorum ve ahlaki olarak daha iyi olduklarını düşünüyorum ve her şeyi geçtim bana daha iyi geliyorlar ve ruhen kendimi onlara daha yakın hissediyorum
Hiçbir şeyden hiçbir zaman kaçmadım.
Teşekkür ederim annemm 🌸
Rica ederim annemm 🌸
Kaçmıyorum bişeyden. Yüzleşiyorum.
Teşekkürler Barış 🥂✨
Rica ederim ✨
O dediğin çok doğru. Herkesin bir kaçtığı bir şeyler var. Bence insan en çok yalnız kaldığında sessizliğe büründüğünde gelir aklına. Gündüz telaşında unuturuz. Akşam olunca kafanı yastığa koyduğunda dış sesler kesilince o kaçtığın şeyler zihninde yankılanır. Bir de beklenmedik anlarda gelir
Bazı şeylerden kaçarız, ama onlar genelde sessizce bizi takip eder. Bazen gecenin sessizliğinde, bazen içkini yudumladığın o anlarda, dalıp giden bakışlarınla yüzleşmeyi ertelediğin şeylerle buluşursun. Kaçmak çözüm gibi görünse de, yüzleşmek özgürleştirir. Cesaretini toplayıp bunlarla barışmaya çalışırsan, zihnindeki ağır yükler hafifleyebilir. 🍷
Cevap
12Cevap
Başkası yaşayınca benim de gözlerim dolar aklima gelir
Yüzleşmek zorunda kaldığım zaman aklıma gelir..
İnsan en çokta kaçtığı şeylerden yoruluyor aslında
Kaçamıyoğm hemen arkamdan geliyor sjsj
Kaçmıyorum, kaçmayı bıraktım.
Ne kadar kaçarsan kaç, kaçtığın şeyler yakanı bırakmaz. Oturup, sakince analiz edip bazı şeyleri kabullenip yaşamak gerekiyor. Bende öyle yapıyorum. Dolayısıyla, kaçtığım şeyleri aklıma getirmemek gerek yok, onlarla yaşıyorum.
Bana yanlış gelen şeylerden sürekli kaçtım. Yapı itibariyle garantici biriyimdir ve kendimi tehlikeye atmaktan hep kaçındım. Bunlar elbette başıma geldi en sonunda hep kazanan ben oldum umarım böyle devam eder...
Hani komik olsun diye söylenmiş olduğunu gerçekten düşün müyorum
Türk'ün aklına ya kaçar iken ya da ... gelirmiş Fosseptikkten gelen fikirlerin mucitleri sayılırız
Aşırı mutsuz olduğumda bir şey istemediğim gbi yapılırsa benim dediğim olmazsa aklıma kaçtığım düşünceler kişiler geliyor
Kaçtığım bir konu vardı başıma geldi yüzleştim.. ve bir daha başıma gelmeyecek bunu için korkularimdan çok kendime hakim gücüm yükseldi.
Ona tam ihtiyacım varken kaçırdığım aklıma gelir
Kaçtığım şeyler hep gözümün önünde olduğu için kaçıyorum zaten haliyle hep aklımda
Gariptir ki kaçırmadan önce. Kaçırdıktan sonra değil.
Kaçtığım şeyler karşıma çıkıyor genelde o yüzden yüzleşmeyi seçiyorum.
Hayatımda bir şeylerden kaçmayı artık bıraktım, onlarla savaşmayı tercih ediyorum.
Gayrimeşru şeylere yakın durmadım hep kaçtım ama insanı bundan bile pişman ediyor günümüz toplumu
evlılıkten kacoyorum Barış😂
Benimle evlen abla 😂
Akıla değil karşımıza gelir
sen neyden kaçıyorsun peki barış?
Her zaman aklımda maalesef
Kaçmıyorum senelerdir.
Tekrar karşıma çıktığında jkljlk
Kaçmadım
Boş kalırsam gelir kendimi pek boş bırakmam
Var ama söyleyemem
unutmaya fırsat verilmediğinden her zmn
Bilmem yani üzgün olduğum da gelir
Yüzleşmeyi tercih ederim
Ruhuma dokunulduğu anda. Neyseki istisna.
Yüzleşmek zoeunda kalınca
son zamanlarda geliyor
Hep ondan kaçıyorum
Duygularımdan hiçbir zaman kaçamadım 🥹
Kendimden kaçamıyorum, hep benimle.
Artık kaçmıyorum biseyden
Pişman olduğumda
Yalnızken geliyor
Pisman olunca.
Her zaman gelir
Ben kaçmadım kaçmam.
Geceleri
Ansizin...
gelmez
Her gün geliyor
Kaçtıktan sonra
Kaçmıyorum genelde
Kendimden kaçıyorum
Ara ara.
Elime kadehi alınca
Herkesin vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?