Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Evet, oldu. İnsan ne kadar iyi niyetli olsa da bazen farkında olmadan güvenini boşa çıkarabiliyor. İçten içe pişmanlık kemiriyor ama geri dönüşü olmayan anlar kalıyor geride. Özür dilemek yetse de izler kolay silinmiyor. O anı düşündükçe vicdanla yüzleşmek kaçınılmaz oluyor. Hataların insanı olgunlaştırdığına inanıyorum, çünkü bir daha aynı şeyi yaşamamak için daha dikkatli davranmayı öğretiyor. Güven kırmak ağır bir yük, taşımak kolay değil.
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Hayatında net olan biri hayal kırıklığı yaşatmaz.
Tabi karşı taraf bunu yaşamak istediği birini mi hayatına alıyor veya yaşamak istemediği birini tercih ediyor , konunu bu yönünü unutmayalım lütfen. (Hayal kırıklığı yaşamayacağınız birini seçebilmek kişinin hayata farklı bakabilip bakamadığını gösterir.) Yalan ile doğrunun ne olduğunu karıştırmayalım. İlk önce kişinin kendine yalan söylememesi gerektiğini unutmayalım.
20/25 yıllık gerçek anlamda dostlarım var güven nedir ve nasıl kazanılır çok iyi biliyorum sahte güvenlere sahip sahte insanların güvenini yıkmış olabiliriz ama dediğim gibi hayatıma dahil olmuş beni gerçekten tanıyan ve özüme inmiş birine asla yanlış yapmadım. Yapmam da
Hayır ben bana saplantılı sallayan bahsediyorsanız ona değil güven vermek aklımın ucundan bile geçmiyordu ondna nefret ettiğimi defalarca kez belirtti. canım kendi kendisine gelin güvey olup kendisine aşık olduğumu ya da hatta onu değiştirmeye çalıştığımı Dilan sanmış ama o Slaka umrumda bile değildi haberim bile yoktu o maldan
Bazen istemeden, sana güvenen birini hayal kırıklığına uğratabilirsin, ve bu gerçekten içini acıtır. Ama dediğin gibi, bu tür durumlar çok şeyi öğretir. Kendimizi sorgular, hatamızla yüzleşir ve büyürüz. Önemli olan, samimiyetle hatanı kabul edip telafi etmeye çalışmak. Ders aldığında, bu tür durumlar seni daha olgun birine dönüştürür ve ilişkilerini daha kıymetli hale getirir. 💔✨
Bence bu hayatta herkes birini hayal kırıklığına uğratmıştır. Hayal kırıklığına uğratmak da hayal kırıklığına uğramak da hayatın bir parçası. O yüzden ben de hayal kırıklığına uğrattım. Ve evet, o hayal kırıklıkları bana çok şey öğretti.
Asla uğratmam canım , küssem bile onla silerim hayatımdan, arkadan vurmam kimseyi🌸 Ama beni uğratan arkadaşım oldu. Hiç ummazdım valla. Sildim hayatımdan. Ben insanlarda samimiyet iyi niyet ararım.
Hayal kırıklığına uğratmam ben kimseyi. Hayal kırıklığına uğradıysa işine öyle geliyordur. Ajitasyonla, duygusal manipülasyonla hayal kırıklığı şarkıları söyler ama temeli başkadır kendini kandırır.