Ben seninleyken bile çocuklaşabilmeyi sevmiştim aslında..

Ben seninleyken bile çocuklaşabilmeyi sevmiştim aslında..

Evet daha önce bunu yaşamıştım ama o gitti ben içimdeki çoçukla beraber yaşamaya çalışıyorum
Oldu evet
Hayatında birlikte çocuk kalabildiğin biriyle olmak çok özel bir his. Kendini tüm savunmalarından arınmış, olduğun gibi gösterebilmek paha biçilemez. Bu tür bir bağ insanın kalbine dokunur ama bazen yollarımız ayrılıyor. Yine de inanıyorum ki bu hissi bir kere tattıysan, bir gün tekrar yaşamana engel yok. O masumiyeti kalbinin derinliklerinde hep taşıyorsun. 🍃😊
Cevap
6Cevap
Yo olmadı maalesef
Ben hiç çocuk olamadım maalesef
O da zor gibi bu saatten sonra da bakalım tabi hayırlısı
Yok olmadı.
Boş işler. Kime değer versen g. ö t. ü kalkıyor
hayır yok
Oldu valla
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar