Bu dünyada bir ruh eşimin olmadığını düşünmeye başladım sizce haksız mıyım?

Ben benimle benzer hassas kalpli birine denk gelmek istiyorum. Benim kadar hassas olmasın tabi. Duygusal yönü de olsun. Toprağın üstündeki yaşayan ölüler gibi olmasın istiyorum bir şiirin mısrasındaki anlamda kaybolsun bir melodinin notasında geçmişe ve geleceğe hayale gidip gelsin istiyorum benim gibi. Kendine değer versin bedenine yatırım yapsın spor yapsın istiyorum ben gibi. Ve bu dünyaya Allah'ın dinini yaşamak için onu tanımak için geldiğimizi bilsin istiyorum. Böyle birine neden denk gelemedim hiç? Artık yavaş yavaş bu dünyada tek olduğumu düşünmeye başlıyorum.
Bu dünyada bir ruh eşimin olmadığını düşünmeye başladım sizce haksız mıyım?
Cevapla