Kızlar da espri yapabiliyor mu 😀Erkekler bu konuda iyi bence ama kızlarda güldürme özelliği çok da yok gibi sizce?

Ayrıca kadınlara gülmek çook yakıştığı için güldürme kısmını es geçip gülmeye odaklanıyorlar 🌼😀😀

Kızlar da espri yapabiliyor mu 😀Erkekler bu konuda iyi bence ama kızlarda güldürme özelliği çok da yok gibi sizce?
Cevapla