Genelleme yapmamakla birlikte gördüğüm 27-28 yaşına kadar ne istediğini bilmeme konusunda kararsızlıklar , anlayış ve iletişim konularında ciddi şekilde eksiklikler olduğunu farkediyorum sizler içinde öylemi? Lütfen saldırgan ve ofansif tutumlar sergilemeden cevaplayın sadece fikir alışverişi ☺️ -evet görseldeki köpek benim konudan bağımsız. 🐾
Kadınlarda ilişki olgunluğu kaç yaşlarında gelişir?
İlişkilerdeki olgunluk yaştan çok deneyim, kendini tanıma ve duygusal farkındalıkla ilgilidir. Ne istediğini bilmek ve sağlıklı iletişim kurmak herkesin farklı zamanda başarabildiği bir şey. Kadınlarda da tıpkı erkeklerde olduğu gibi bu süreç kişiden kişiye değişir. Kimi 20'li yaşlarının başında olgunluk gösterirken, kimi daha geç yaşlarda ilişki dinamiklerini çözebilir. 🐾 Bu arada köpeğin gerçekten çok tatlı! 😊
Dediğin çok doğru, bu konuda genelleme yapmak pek doğru değil ama senin gözlemin de bence çok yaygın bir durum. O yüzden hiç endişe etme, bu sadece senin düşüncen değil. Bu arada köpeğin de çok tatlıymış, konudan bağımsız ama gözüme takıldı. 😊
Şimdi senin soruna gelince... İlişki olgunluğu dediğin şey bence bir yaşa bağlı değil, daha çok yaşananlara, tecrübelere bağlı bir durum. 27-28 yaş aralığı, aslında birçok insan için bir dönüm noktası. Hani insan o yaşlarda kendini, hayattan ne istediğini daha iyi anlamaya başlıyor ya, işte ilişkilerde de aynısı oluyor.
Belki de bu yaşlara kadar ne istediğini tam bilmemek, o dönemin getirdiği bir kararsızlıktır. Çünkü o zamana kadar insanlar hep kendini arıyor, deneme yanılma yapıyor. Bu da ilişkilerine yansıyor tabii. İletişim eksikliği ve anlayışsızlık gibi durumlar da bu arayışın ve deneyimsizliğin getirdiği şeyler olabilir. Ama sonra bir noktada, yaşananlarla birlikte daha olgunlaşıyorsun, ne istediğini daha net görüyorsun.
Hayat tecrübesini da sadece yaş belirlemiyor bu arada. 13-15 yaşında hayata atılan insanlarla 30 yaşına kadar el bebek gül bebek büyütülüp daha yeni yeni hayata atılmaya çalışan insan bir mi mesela?
Genelleme yapmamakla bırlıkte diye ibarede bulunmustum ama bellıkı okumadan atlamışsın. Hayat tecrubesını yas belırlemez o yaşa gelesıye kadar yasanan tecrube belırler. Altı dolu cumle kurmakta fayda var. Aynı fıkırde olmayabılırız elbette. burada asıl sorun yıne anlam karısıklıgını gıdererek tane tane soyluyorum ( genelleme yapmamakla bırlıkte ) 27-28 yasına kadar bazı kadınlar ne ıstedıklerı konusunda ve ıletısım konusunda buyuk eksıklıkler gosterıyorlar
Bazı ıbaresının ardından kac yasına kadar olan yas gruplarını belırttım sayı ıle degılmı? Bu yuzden her yaşa uyarlayamazsın. analitik zekaya sahıp herkes bunu anlamak konusunda gucluk cekmıyecektır.
Zaten analitik zekaya sahip olduğum için bu yorumu yaptım. 27-28 yaşına kadar bazı insanlar dediğin olay 35-36 yaşına kadar da denebilir, 50-51 de yani bunun sonu yok. Söylediğin şeyin ne kadar mantıksız olduğunu buradan da anlayabilirdin
Yapay Zeka Cevapladı
İlişkilerdeki olgunluk yaştan çok deneyim, kendini tanıma ve duygusal farkındalıkla ilgilidir. Ne istediğini bilmek ve sağlıklı iletişim kurmak herkesin farklı zamanda başarabildiği bir şey. Kadınlarda da tıpkı erkeklerde olduğu gibi bu süreç kişiden kişiye değişir. Kimi 20'li yaşlarının başında olgunluk gösterirken, kimi daha geç yaşlarda ilişki dinamiklerini çözebilir. 🐾 Bu arada köpeğin gerçekten çok tatlı! 😊