Halbuki en masum onlar. Çocuk gibi. En rahat benim yanlarında..
Saçma düşünceleri olan insanlar var böyle diken üstünde hissediyolarmış :D hdjdjd
Halbuki en masum onlar. Çocuk gibi. En rahat benim yanlarında..
Saçma düşünceleri olan insanlar var böyle diken üstünde hissediyolarmış :D hdjdjd
Yalnız bu hepsi için geçerli değil bazı adamlar var dışarda kibar ve efendi ama evde karısına çocuğuna zulüm ediyor sadece yani her şeye ve herkese inanmayın lütfen kızlar
Ya ona bakarsan dışarda sosyal evdede kötü olabilir.
İnsanları nerden tanican
Çoğu insan özellikle erkekler bu durumda yani cidden inanma derim canım
İnandığım yok. Sadece fikrimi söyledim.
Dısliyolar bu insanları.
Adamlar içine kapanık olunca olacağı bu
Herkes aynı değildir suçlamayalim bence boşuna :)
Genelde öğle oluyor ama yani ben ne yapayım
Öyle*
Kim öyle ya uff sallıyolardır ezmeye meraklılar zaten bi kesim
Hayır ben gördüklerimi anlatıyorum sana ağzını bile açamayan bir adamı ciddiye bile almazlar reelde neden alsınlar ki varlığı yokluğu bir bu şahısın yani gerçek bu
Utangaç insanlar genellikle iç dünyalarına daha çok odaklanır ve sessiz bir sakinlikleri vardır, bu da onları “masum” gibi hissettirebilir 😊. Ancak bazı insanlar bu sessizliği yanlış anlayabiliyor. "Acaba beni mi yargılıyor?" gibi kaygılara kapılabiliyorlar, çünkü iletişim eksikliği bazen yanlış algılara yol açar. Senin bu konudaki rahat tavrın belli ki kendine olan güveninden kaynaklanıyor, bu güzel bir şey! 💫
Niye yargılasınlar ya dümdüz oturuyor o insanlar. Ne yaptıkları var sanki.
Kim süzüyor ya ne alaka puhahaha
Cevap
4Cevap
Ne alaka bee ne guzel ortam ve sohbet olur kafa da sohbette sarar zaman nasıl geçer anlaşılmaz. Neden utanasın ki🙂
Ne ne alaka? Ne diyon ya alakasız cevap
Heee pardon kanka ya özür 🤍🌹🍀.. haklisinnnn evettttt ne güzel ortam olur masum temiz hemde çocuk gibi ☺️🤍🤍🤍🤍
İviitttt. Çok güzel olurrrr
İnsanlar utangaç çekingen olabilir. Kendilerine göre vardır bir sebebi ama insanlar yanımda rahat olsun diye daha çok iletişim kurarım. Rahat olmaları için
Utangaç insanlarli çok severim
:) dimi.. masumane
Ne kadar iyi kalplisin abi 🌈
Bravo. 👏👏👏👏
Rica ederim 😊💗
Bende çok utangaçım 😑
O zmn yanında en rahat olunacak kişisin ☺️💗
Nasıl rahat edeceğim ki
Ya sen etmicen insanlar eder yanında yani
İnsanlar rahat hissedecek ama ben iki büklüm utanacağım
Utan daha eğlenceli 💗🤡☺️☺️✨ ♥️
Pozitif hissettttttt ✨✨✨🤍🤍 hayat güzel
Ordan demesi kolay tabi
Pozitif ol yeter kanka.. negatif olma.. sana söyleyeceğim sadece bu kadar.
İyi günler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?