Utangaç insanların yanında niye rahatsız oluyonuz?

Halbuki en masum onlar. Çocuk gibi. En rahat benim yanlarında..

Saçma düşünceleri olan insanlar var böyle diken üstünde hissediyolarmış :D hdjdjd

Utangaç insanların yanında niye rahatsız oluyonuz?
Cevapla