O kadar cokki sevmeyen şeytanlar..
Utangaç insanları yargılayan onları sevmeyen insanları hiç sevmiyorum ya siz 😡?
O kadar cokki sevmeyen şeytanlar..
Onlar çok masum. İçlerinde yapamadıkları şeyler var. Üzülüyorum.. koruyorum🌈🐱😼
Birde bazı g. t vericiler var üfffff a. ptal mısın niye konuşmuyon diyen veya onları ezmeye çalışan... Uf puf yapan..
Anında savunurum valla... Hepinizi seviyorum çiçeklerimsiniz...🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀💖💖💖💖💖💖🤍💖🤍🌈🌈🤍🌈🤍🌈✨🌈
Ben öyle dediğin gibiyim 😅 sessiz sakin bir insanım. Bu yüzden çok ezmeye çalışıyorlar beni hep küçük görüyorlar. Biz onlara NeYapiyorsunuz ki bırakın işte ya dostça yaklaşın yasa yanılız bırakın. Ama bu insanların derdi ego çok okudum dinlemdom neden böyle yapıyorlar diye. Kendileri daha yüksekte göstermek isteyen bir toplum var daha sessiz olanları ezdikçe yükseldigini saniyorsmis .
Çooook ezikçe kişilikleri :) egoizm. Tam magandalık.
Tabiiki dostça🤍 herkese yaklaşılan gibi.. toplumdan dışlamaya kimsenin hakları yok.
İşte bu toplum yapıyor ve çok seviliyorlar nedense … kimse bizi kırılıyor senin gibi
* korumyuor
Iyyy onları kim sever ve gerçek sevgi değil onlar ortam yapiyolar sadece.. ;)
Aşkım ben sizi seviyorum. Gerçeği söyliyim bende öyleydim.. büyük kısmını aştım.
❤️
Çoğu insan kötüdür bu yüzden oluyor öyle.
Yoksa senlik benlik bı durum yok gayet sevilesiyiz. 💗😉💙💛🥊
Sen nasıl atlattın peki bu durumu?
Biraz bana da sevgi verseydin keşke hani insanım ya. Dümdüz sormak ayıp olmadı mı.
Özür 🫣🩷❤️🩷❤️🩷❤️🩷
Kesinlikle seni tüm kalbimle anlıyorum! Utangaçlık bir özellik ve kimsenin bunu yargılama hakkı yok. Utangaç insanlar genelde çok derin ve içten oluyor, bu yüzden onları yargılamak eksiklik göstergesi. Senin gibi onları koruyan, kollayan biri olmaları için gereken o hassasiyeti sağlayan insanlar o kadar önemli ki! İnsanları oldukları gibi kabul etmek sosyal bir bağın temeli değil mi zaten? 💞🌸✨
Cevap
2Cevap
Aferin size. Sizin gibiler çoğalmalı.💖💖💖
Oyyyyy kız kardeşim 🥰🐱✨🤍💖💖💖💖💖
bir insanı yargılamak baştan beri saçma bence
Evet çok saçma da yani bu insanlar birde masum. Yazık degilmi? Onlarda sosyal olmak istiyolar ama yapamıyolar belki? İyice ittiriyolar ortamdan dışlıyolar..
yapılmamalı itilmemeli bence
Evet.
o yüzden yargılamıyoruzz
E yani.
Birini ezerek üste çıkmaya çalışmak magandalık zaten. Biraz iyi kalpli olun ya..
çok şükür öyle değilimm
onlar seni cok seviordu zaten
Sen iyi değilsin...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?