Çok degersiz hissediyorum ama aslında değerli de hissediyorum hangi duyguyu yasamaliyim Karar veremiyorum napicam?

Yani beynim duygusuna bile karar veremiyor bu durumun bir adı var mı? Bosluktayim sanki. kelimeler bile bir şey ifade etmiyor bana hislerimi secemiyorum

Çok degersiz hissediyorum ama aslında değerli de hissediyorum hangi duyguyu yasamaliyim Karar veremiyorum napicam?
Cevapla