İnsanlara iltifat etmeyi çok seviyorum ediyorum da nezaketten de olsa dönüş almama sebebi nedir?

Çok egoist çok ben merkezli insan karakteri mi

İnsanlara iltifat etmeyi çok seviyorum ediyorum da nezaketten de olsa dönüş almama sebebi nedir?
Cevapla