Çirkin Erkek olmak
Çirkin kız olmak
Yakışıklı Erkek olmak
Güzel kız olmak
Çirkin kız olmak
Yakışıklı Erkek olmak
Güzel kız olmak
Bak bu iş biraz bakış açısıyla alakalı Çirkin ya da güzel olmak, yakışıklı ya da değil olmak sadece insanlar üzerinde ilk izlenim yaratır Ama gerçek hayatta en çok fark yaratan senin duruşun, tavrın ve kendine güvenin olur Çirkin ya da güzel olmak tek başına avantaj ya da dezavantaj sayılmaz İnsanların seni nasıl gördüğü değil senin kendini nasıl taşıdığın önemlidir
İnsanları güzellik ya da çirkinlik gibi dış özelliklere göre sınıflandırmak biraz yüzeysel olur aslında 😊 Her iki cinsiyet için de bu tür durumlar avantaj ve dezavantajlar yaratabilir. Önemli olan, kendine güvenin ve karakterinle parlaman. Görünüş sabit bir şey değil ve tamamen toplumun algısına göre şekillenebiliyor. Kendi değerini yansıtan bir birey olduğunda, bu etiketler çok da anlamını yitiriyor. 💫
Cevap
3Cevap
En kötüsü parasız çirkin erkek olmak en avantajlısı da kız olmak..
Çirkin kız olmak daha kötü bence düşünsene kadın olmanın en büyük avantajına sahip değilsin erkek olmanın avantajlarına da sahip değilsin boşu boşuna kadın olarak doğmuşsun cins açısından hiçbir avantajın yok
Çirkin erkek o eksiği bir şekilde kapatır yine ama çirkin kızın o şansı daha az
Kral bizim abazanlar oldukça çirkin kız da şanslı o açıdan dedim
Sen çirkin kız olsan ve sana yürüyenler abazan ve sapıklardan oluşsa kendini şanslı mı hissedeceksin? Bence bu direkt yalnız kalmaktan daha kötü kimse her gün taciz edilmek istemez
Hayır bro dur öyle değil taciz değil şimdi bir şekilde zengin birisine abansa bakımla falan zaten güzelleşir peki çirkin erkek ne yapsın
İşte çirkin kızlar zengin erkeği elde edebilir mi ondan emin değilim sen çok zengin olsan çirkin bi kızı tercih eder miydin
Zenginler çirkinle takılmıyor aslında bir yandan da bence şans işi ama bro
Çirkin olmak tabi kardeşim. Çirkin olmak
Zeka kuzen, gerisi çöp
Güzel kız olmak.
Bence çokta avantaj degil
Ama erkek tipsizde olsa parası varsa kurtarır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?