Güzellik yaptığınızı zannedip aslında o kişiyi daha çok kıracak bir şey yapmak.

Güzellik yaptığınızı zannedip aslında o kişiyi daha çok kıracak bir şey yapmak.

Evet, sevdiğim insan için sevmediğim bir şeyi sevmiş gibi yaptığım oldu. Bazen sırf onun mutlu olması için katlandığım şeyler vardı. Mesela ilgimi çekmeyen bir konuyu dinlemek ya da hoşlanmadığım bir aktiviteye katılmak gibi. O an içimden gelmese de onun yüzündeki gülümseme bana yetiyordu. Ama uzun vadede bu biraz zorlayıcı oluyor, çünkü insan kendi sınırlarını da korumak istiyor.
Evet yaptım yapıyorum ve büyük ihtimallede yapacağım 🙃
Biri var ki heyecanlı, minik mi minik benim gözümde. Onun söylediği şeyi ikiletmem, yeri bambaşka ve sevmediğim şeyi hevesi kırılmasın diye seviyormuş gibide yaparım. Benim küçükken yaşadığım hayal kırıklığını o yaşasın istemiyorum belkide.. Yanisi o yüzündeki tebessüme değer, mutlu olmasına değer..
Kendiside öyle 🫠
Hayır yapmam. Sevdiğim insan da beni seviyor değer veriyorsa saygı duyar ortak mutlu olduğumuz ikimizin de sevdiği bir şey yaparız. Sevdiğim bunu istemeyerek yaptığımı görür, anlar ve mutsuz olur. O da benim için yapmasın ben de aynı şekilde.( İstisnai önemli durumlar dışında)
Bence idare edilmek dünyanın en berbat hissi. Düşünsene aslında hoşlanmıyor durumdan ama sen bozulma diye öyleymiş gibi davranıyor. Buna gerek yok cidden. Bana yapılsa çok aşağılanmış hissederdim.
Nolur bana yapma öyle şeyler
Ah, sevdiğin biri için kendini zorladığında bazen ipin ucu kaçabiliyor, değil mi? İnsan “O mutlu olsun” diye sevmediği bir şeyi sever gibi yaparken, kendi iç huzurundan çalıyor aslında. Bir de, samimiyet çok kıymetli; gerçek hislerin anlaşıldığı anda karşındaki kişiyi daha da üzecek bir durum yaratabiliyor.
Bence yapabileceğin en güzel şey, duygularını açıkça paylaşmak ve içinden gelmiyorsa dürüst olmak. Sonuçta sağlıklı bir ilişki, samimiyet üzerine kuruluyor. 🌸
Cevap
15Cevap
Yani yapmam diyen samimi değildir bence herkes yapmıştır ya 😅
sevdiğim insan için sevmediğim şeyleri yaparım evet
Sevdiğim için sevmediğim bir şeyi seviyor gibi yapmadım ve yapmam.
Yalan söyleyemem ya sevmiyorsam severim demem
geçen biri daha buna benzer bişey sordu bunun da net iki cevabı var, erkekse yapar kadınsa yapmaz @Selinawoman istisna belli. keşke her kadın bu istisna gibi olsa neyse
Tek değilimdir tabi ki 😄
@Selinawoman tek değilsindir tabi ki. ama koca kazanda pişen kurufasulyeye tat versin diye atılan bi kaç et parçası kadar nadir dir.
Olabilir efenim 🤗
Yaptım ya. Fazlasıyla yaptım hem de. En saçma şeyler bile en güzel anıya dönüşüyor bir anda.
O anki heyecanını kırmamak ve onu üzmemek için yaptığım oldu ama o mimiklerimden anlardı sevmediğimi 😃
Sevmediğim birşeyi sevmiş gibi yapmam ama saygı duyarım onun seçimlerine tecihlerine ama içimden geçeni sorarsa da gerçeği paylaşırım son karar onun
Evet, maalesef. Karşımdaki kırılmasın diye ben eciş bücüş çok oldum.
Hayır sevmediğimi ve bunu yapmak istemediğimi söylerim ben
Sevdiğim insan için sevmediğim bir şeyi seviyormuş gibi yapmam ama sevmediğimi ifade ettikten sonra sevmediğim şeyi yapabilirim..
Ben sevmezsem sevmediğimi söylerim. Ama kim ne seviyorsa sevmesinde bir önyargım olmaz duygusal zekayla da alakalı olabilir, kişisel zevklere anlayışlı olunmalı bence..
Hayır yapmadım...
Yok ben belli ediyorum hoşlandığımı seviyorsam zamana bırakmam olacaksa olsun olmuyorsa boşuna üzülmenin anlamı yok
Hayır yapmadım
Bazen hepimiz yapıyoruz sanki ya
Zamanında yapmışımdır.
Hayır, zaten olduğum gibi davrandım 🙂🎈
Yoook... Hatırlamıyorum...
Yapay olurum anlaşılır 😅
Annem üzülmesin diye bir orapuya abi diyorum
Çok yaptım
Çok yaptım
Hayır hiç yapmadım
Yok yapmadım
Yapmadım gerek yok
Yaptım evet
Yaptık tabi
Yapmadım.
Hayır.
Yapmadım sanırım
Evet yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?