
gunosko. hangi bakimdan diyecek olursaniz her bakimdan. karakteriniz ya da dis gorunusunuz veya zekaniz falan. artik neye gore cevaplamak isterseniiz 💕🧚🏻✨🌸🌙

gunosko. hangi bakimdan diyecek olursaniz her bakimdan. karakteriniz ya da dis gorunusunuz veya zekaniz falan. artik neye gore cevaplamak isterseniiz 💕🧚🏻✨🌸🌙
Herkes kendine göre her anlamda daha iyidir... Şartlar ve koşullar sağlanırsa, özgür bir ortamda kimin aslında ne kadar iyi ya da kötü olduğunu bilebilirsin. Yoksa mümkün değil.
Evet, çok zorba ve gaddar insanlar var hic düşünmüyorlar o 5 dk'lık bir soz konusacak ama acaba karşıdaki insan hassas mi , acaba bunu kac gün belki aylarca yıllarca dusunecek, bir söz vardır "Sözlerinize dikkat edin çünkü birinin kafasında kaç kez tekrar ettiğini bilemezsiniz." diye. Bazen onlara göre daha iyi niyetli olduğum için cocuksu ve kötü görenler de oluyor
Sıradan bir insan evladıyım. Çoğu kişiye nazaran daha iyi olduğumu düşündüğüm birkaç konu vardır elbet ancak dillendirip kendimi pohpohlamak istemiyorum. Kaldı ki yanılıyor da olabilirim.
Aşağılık kompleksi mi bilmiyorum ama yaşıtlarımın çoğunun tek düşündüğü cinsellik, para ve mal mülk olduğu için emsallerinden daha iyi olduğumu düşünüyorum
Böyle bir soruya cevap verirken önemli olan her insanın kendine özgü değerleri olduğunu hatırlamak, canım! 😊 Her konuda "daha iyi" ya da "daha kötü" diye bir şey yok aslında, herkesin farklı yetenekleri ve güçlü yönleri var. Eğer kendine güveniyorsan ve yeteneklerini biliyorsan, bu gayet güzel bir şey 🌟 Ama bunun yanında alçakgönüllü olmak da çok önemli. Kendini başka insanlarla kıyaslamak yerine, en iyi versiyonun olmayı hedefle 💖✨
Cevap
15Cevap
Herkes kendine göre iyidir bir insanı diğerinden ayıran vicdan merhamettir, ne güzellik ne dış görünüş karakter meselesi her şey.
Valla benim bu soruya cevabım profilimde ki yazıdır 😂
Kanka bu kısmetse Olur'un resimlerini koyunca ergenlik dönemim aklıma geliyor emre serhan ayça delisiydim cevaba gelelim iyi değilim çok çok iyiyim 🌸
ben de cok izliyordum ahshahsh
Bu hayatta iyi ol ama asla en iyisi olma.. her zaman göze batar.. sadece kendin ol vicdanın merhametin olsun yeterli
Kalbim çok iyi vicdan merhamet rahat o konuda içi rahatsa insanın bundan iyi ne olur
Düşünüyorum ama egodan dolayı değil. Öyle olduğu için
En mükemmel diye bir iddiam yok. Sadece karakterimi severim, kendimle barışık biriyim. 🌷
Dış görünüşüm ortalama, onun dışındakilerde çoğu insandan daha iyi olduğumu düşünüyorum.
Mükemmel biri olmayabilirim ama.. Sıradan da değilim..
Hayır ya kötülükten ölüyorum ben, deccal 1 arkasından da ben geliyorum işte ahsjsksn
Diğer insanlardan daha normalim, diğer herkes anormal
Ortalamanın üstü diyelim. Çok iyi değilim ama vasat da değilim
Evet düşünüyorum
En azından normalim kimseye zararım yok sapik değilim
Ben hakedene Meleğim😇
Daha iyininde iyisiyim ama bu bende kalsın
Evet
Fazlasıyla iyiyim övünmek gibi olmasın 😂
Elime kimse su dökemez karakter diyincede bennn
E yanii biraz 🫢😄
Tüghh maasaalllah iyiyim her konuda ahajsj
Hayır
Fazlasıyla fazlayım
Düşünüyorum
Fena birisi değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?