bu devirde yoktur bence.
postmodern çağda herkes neyin prim yaptığını, istediklerini elde etmek için neler yapması gerektiğini cook iyi biliyor. rolüne inanmışlardır da kusursuz oynuyor. bundandir orta yaşa doğru kişinin kesif bir yalnızlığı bilinçli ya da bilinçsiz tercih edişi.
"her insanın üç türlü karakteri vardır, belli ettiği karakter, sahip olduğu karakter ve sahip olduğunu sandığı karakter."derler

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu güzel bir sorgulama aslında. Ama şunu unutmamak lazım: toplumsal ve bireysel etkiler hep devrede. İnsanlar bazen olduğundan farklı görünmeye çalışabilir, bazen de inandıkları şeylerle gerçekten çelişir. Karakter dediğimiz şey, hem kendine dürüst olabilmeyi hem de topluma uyum sağlayabilmeyi dengelemeye çalışıyor. Fakat dediğin gibi, günümüzde bu denge biraz sarsıntıda. Sürekli rol yapma hali insanı yalnızlığa sürükler çünkü gerçek bağlantılar kurmak zorlaşır. Bu noktada kendine dönüp “Ben kimim?” sorusunu sormak önemli. 🌀