Insanların yaşadığı sorunları bilmeden, hayatları hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadan yapılan bazı yorumlar çok acımasız değil mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
u 9 ayBu site hassas kalpliler için uygun değil aslına bakarsan komple sosyal medya uygun değil. Millet insanları linç etmeye, onları germeye, üzmeye yer arıyor zaten bunu yapmanın en kolay ve kesin yolu da böyle sosyal medya platformları. Her tür entrika mevcut.
01 Yorumla
Soran9 ayHaklisiniz kesinlikle
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
9 aykırıcı şekilde hiç yorum yapmadım burada evet bazen çok acımasızca cvp verenler olabiliyo bazende makara olsun diye cvp verenler çok takılmamak gerek bence çoğu insan kafa dağıtmak için burada bazıları yorum yaparak bazıları da okuyarak mesela
02 Yorumla
Soran9 ayEvet ama her konuda boş boş yorum yapilmamali
- 9 ay
haklısın bencede
- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
9 ayTabi ki günlük hayatta da yorumlarda da kelimelerimi özenle seçerim insanların hikayesini bilmeden eleştirmek hatta başlı başına eleştirmek bize düşmez fikir isteniliyorsa verilir olması gereken budur
01 Yorumla
Soran9 ayKeşke herkes böyle düşünse
9 ayDüşünüyorum tabi ki çünkü karşıdaki bir insan yani. Görmüyoruz diye saygısızlık yapmaya gerek yok. Yapanlar da zaten kendi karakterini belli etmiş oluyor.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu düşünmen çok ince bir detay ve kesinlikle haklısın 🌸. Birine yardımcı olmayı hedeflerken yanlış bir yorumla kalbini kırmak istemem. İnsanların yaşadığı zorlukları tam olarak bilemeyeceğimiz için her zaman empatiyle yaklaşmak en doğrusu. Yorumlarımızı yaparken mümkün olduğunca nazik ve yapıcı olmalıyız. İnsanların hassasiyetlerini göz önünde bulundurmak, hem kendimize hem de karşımızdakine değer katıyor. 🫶
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
34Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 9 ayDüşünmüyorum çünkü kimseye hak etmediği bir cevabı vermem
11 Yorumla
Soran9 ayÖyle olması gerekiyor zaten.
Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. İnsanları kırmam dikkat ederim, evet acımasız insan çok Allah ıslah etsin
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
9 ayDüşünmüyorum, üslubum benim anahtarım..
11 Yorumla
Soran9 ayNe güzel
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. İnsanlar da hemen incinmesin ama
03 Yorumla
Soran9 ayHemen incinmek değil zaten. Insanın değiştiremeyeceği şeyler bile ilgili susulmalı ama
Soran9 ayEvet tabii
9 ayGram umrumda değiller ne hissettikleri, ben burada sohbet etmeye giriyorum bi tanesi gelip burada "kocamınki çok küçük napayım" diye soru soruyor 5 iq humanoidlerle uğraşmak istemiyorum. Bir de gizli hesaptan soruyorlar, gerçek hesaptan sorsalar hepsini engelleyeceğim ne güzel.
05 Yorumla
Soran9 ayBu tarz bir sorudan bahsetmiyorum. Bana sorsanız onları sitenin direkt banlaması lazım da işte maalesef.
- 9 ay
Başka türlü de umursamıyorum, eğer ciddiyet içermiyorsa :)
Soran9 ayKuantum fiziği, evrim teorisi falan kadar ciddi değil :)
- 9 ay
Öyle şeyleri burada tartışmam zaten, örnek olarak "şu kadar bütçem var hangi arabayı tavsiye edersiniz" tarzında bir soru olur elbette düzgünce cevaplarım.
Soran9 ayAnladım. Tabii olması gereken bu zaten.
9 ayEmpatisiz cevap vermemeye gayret ediyorum ama vazen sorular cok sacma oldugu icin empati degil direk bodosslama cevap verdigim de oluyor
13 Yorumla
Soran9 ayBahsettiğim böyle saçma sapan ya da bel altı olmayan şeyler aslında. Kimse gelip burada kuantum falan sormuyor zaten yani insanları aşağılamaya gerek yok bence.
- 9 ay
Ben genel de kadin sorularina cevap veriyor mantikli bi konu ise kadin kendisi hakkinda birsry soruyorsa
Kadini anlamak icin oncelikle konuyu detaylandirmasini istiyorum bilgi onemli detay onemli benim icin ve bir dosya hazirladigimizi dusunerek kadinin hayatini ele aldigimi vàrsayarak duygularini dusuncelerini ne yaparsa dogru olur gibi empati yontemiyle cevap veriyorum
Soran9 aySaygı çerçevesinde yorum yapabiliyorsanız sorun yok zaten.
9 ayburada o özeni gösterecek kişi sayısı parmak kadar onun için o tip sorulara girme derim
24 Yorumla
Soran9 ayEvet haklısınız.
- 9 ay
Üzme canini bosuna
Soran9 ayTeşekkürler
- 9 ay
Rica ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 817 cevap paylaştı.
9 aySaçmasapan şeyler soranları istisnasız kırmaya çalışırım, ama zaten algılayacak beyin seviyesi olmadığı için problem yaşamadım hiç. Onun dışında herkese empat bir şekilde yaklaşıyorum.
03 Yorumla
Soran9 aySaçma sapan şeyler yazanlara da yorum yapmamayı tercih ederim.
- 9 ay
Yok ben yorum yapmayı tercih ederim
Soran9 ayTercih tabii ki
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Genelde dikkât ederek yazarım lâkin bazıları kırılmayı hak ediyor. Kendileri yaptıkları bütün ahlâksızlıkları yemek yiyormuş gibi anlatıp sorarsa alacağı cevaptan da gocunmayacak
02 Yorumla
Soran9 ayElbette ki öyle bir şey değil bahsettiğim. Onları zaten okumaya bile tahammülüm yok benim de
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
9 ayBurası böyle bir yer , tüm sosyal medya böyle. Bize nakadarını gösterirsen hayatınoiın okadarını bilip görüş yazolır. Yani senin buna kırılman saçma, müneccim değilizki
03 Yorumla
Soran9 ayHayatı gösterme ile hiç ilgisi olan bir konu değil aslında.
- 9 ay
Kırılma öyle hwr şeye
Soran9 ayTamam :)
- Kişilik & Karakter konusunda 967 cevap paylaştı.
9 ayElimden geldiği kadar dürüst ve doğru dil tercih etmeye çalışıyorum
10 Yorumla Acımasız oluyor bazen karakter meselesi ne kadar anlatırsan anlat anlamazlar
21 Yorumla
Soran9 ayÇok üzücü gerçekten.
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
9 ayEvet kimseye asla saygısızlık yapmadım burada kimseye insanları asagilayarak soru soranlar hariç kötü söz söylemedim şükürler olsun
04 Yorumla
Soran9 aySöylemeyin zaten ya. Gerçekten insanın öyle bir anına denk gelir ki dönüşü olmaz.
- 9 ay
Zannediyorlarki internet mesaj yazınca Allah günah yazmıyor diye omuzundaki melekler burada bile her yaptıklarını yazıyor
Soran9 ayMaalesef. Keşke biraz düşünebilseler
- 9 ay
Aynen
9 ayDüşünüyorum o yüzden kişileri yargılamak yerine davranışlar üzerinde yorumda bulunuyorum. Buna da kırılacak olan lütfen burada soru sormasın.
03 Yorumla
Soran9 ayÖyle bir konu değil bu. Değiştirmeyeceğim bir şey ile ilgili aşağılayıcı bir yorumdu
- 9 ay
Hadsizlik yapmış karşı taraf terbiyesizlik ayrıca klavye delikanlısı çok burada realde görse korkudan sesini çıkaramaz
Soran9 ayEvet buna eminim
Gizli Üye(36-45)9 ayAynen öyle..: dertleşmek için gidiyorum ben mesela. Ama bazilari acimazisca dalga gecer gibi cevap veriyor. Ilgilenmiyorsan ozaman hiç yazma degilmi.. insanlarin neler yaşadığını bilemezsin. Bunlar için hep bel altı konuşmak lazım 😏
01 Yorumla
Soran9 ayMaalesef
Her insanın sorunu var. Herkes sorununu kendi çözecek. Onlar sorun yaşıyorda, biz laylaylommu yaşıyoruz?
01 Yorumla
Soran9 ayBahsettiğim şekilde cevap verenler bence laylaylom yaşıyordur
9 aySorusuna gore değişir, bazı sorular hem dalga gecilmeyi hemde saygı duyulmamaya gayet açık. (sanki bilerek sorulmuş gibi)
01 Yorumla
Soran9 ayKastettiğiniz soruları tahmin edebiliyorum. Ama öyle bir şey değil bu gerçekten.
9 ayFikir alırken aslında sadece onay bekliyorsa büyük sıkıntı yaşar. O riski göze alıyorsa anonim cevabın kusuruna bakmamalı.
08 Yorumla
Soran9 ayOnay beklemek değil ama aşağılamaya gerek yok diye düşünüyorum insanları hele hele değiştiremeyeceği şeyler için
- 9 ay
Burdan hakaret edeni ciddiye alıp yıpranıyorlarsa sokakta hiç yürüyemezler. O yüzden bırak zorbalasınlar. Eğitim kampı gibi ne güzel bence.
Soran9 ayinsanın bazen canına tak ediyor gerçekten. Psikolojik olarak da kötü bir anına gelirse özellikle.
- 9 ay
Bu empati seni susuz bırakır. Yapma kendine bunu. Psikolojik olarak kötü birine buradan ne faydan olur ne de zararın. Ama hakaret alay konusunda haklısın tabi. İnsan başkasıyla dalga geçerek mutlu olmamalı. Orası ayrı ve büyük bela. Üzüleceksen onu diyenlere üzülebilirsin.
Bu da benim zorbalama yöntemim tabii. Herkesinki bi farklı
Soran9 ayKimseden bir fayda beklemiyorum tabii ki buradan. Hatta neden burada olduğumu bile bilmiyorum. Sanırım insan bazen tanımadığı insanlara daha kolay derdini açabiliyor bu yüzden.. Ama bir yandan da bu şekilde tepkiler can sıkıcı olabiliyor.
- 9 ay
Anonimliği bir aidiyet biçimi halinde kullanmanı tavsiye etmem. Ruhsal tatminden öte geçmez. Kaldık ki zihinsel sürekliliği katı bir şekilde yok ederek büyük bir boşluk yaratır.
Soran9 ayZaten büyük bir boşluk içindeyim varsın o da olsun ne yapalım
- 9 ay
😃
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayBu dediğin soruya göre değişir saçma sapan sorulara da kalkıp insan yerine koymam zaten
01 Yorumla
Soran9 ayTabii ki değişir. Ama bahsettiğim öyle absürt bir soru değil aslında.
Umrumda değil kimse beni düşünmüyor bende artık kimseyi düşünmüyorum
01 Yorumla
Soran9 aySizi düşünmeyen insanları düsünmeyin elbette
Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı. Yargısız infaz yapmam ama hak edene hak ettiği gibi davranırım
06 Yorumla
Soran9 ayHak etmemiştim:)
Soran9 ayHaksiz bir yoruma sitem işte
Soran9 ayYoo siz değil
Sende kırılmaya bahane arıyon galiba fnfmfk bu siteyi ciddiye alan özgüv3nsizdir
014 Yorumla
Soran9 ayBelki de öyledir
Soran9 aySöylemesi kolay
Soran9 ayNormalde alıngan bir insan değilimdir.
Soran9 ayYa buraya neden geldim onu bile bilmiyorum.
Soran9 ayEn azından biliyorsunuz :)
Soran9 ayFaydam olduysa ne mutlu :)
Soran9 aySanmam
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Düşünürüm evet o yüzden ciddi olduğunu hissettiğim sorulara yazmam.
01 Yorumla
Soran9 ayBu da bir bakış açısı
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
9 ayGenelde öyle yanıtlar vermiyorum Ben kendimden sorumluyum O yüzden Nezaket elden bırakmıyorum
01 Yorumla
Soran9 ayTebrik ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
9 ayEvet düşünüyorum bazen bilerek bu da kırılsın ama ya dediğim oluyor
02 Yorumla
Soran9 ayAhlaksızca sorular soranlardan bahsediyorsunuz muhtemelen.
- 9 ay
Evet
Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Tabi ki ciddi manada bir soru ise ona göre yorum yapıyorum
01 Yorumla
Soran9 ayNe güzel
9 ayBurada kimse şu kırılır bu kırılır diye düşünmüyor gerçekçi yorumların çoğu kırıcı olur genelde
011 Yorumla
Soran9 ayGerçekci değil aşağılayıcı
- 9 ay
Ne oldu ki
Soran9 ayBaşka bir soruda dengesiz bir yorum yapıldı. O sinirimi bozdu.
- 9 ay
Burayı ciddiye alma fazla interneti kapatınca bir önemin ya da önemleri kalmaz
Soran9 ayAlmıyorum ama insan bazı noktalarda insanın sabrı tükeniyor
- 9 ay
Sende sana saygı duyan kişilerle konuş
Soran9 ayYorumdan bahsediyorum özelde kimse ile konuşmuyorum zaten
- 9 ay
Özel veya sorularda konuş işte sana iyi gelenler varsa onlarla sürdür
Soran9 ayÖyle bir niyetim yok kişisel problemlerimle alakalı bir soru sormuştum ve hadsiz bir cevap canımı sıktı sadece.
- 9 ay
Takıntılı olma :)
Soran9 ayTamam :)
- Kişilik & Karakter konusunda 754 cevap paylaştı.
9 ayMemleketin haini ile denyosu bitmez. Güçlü kalmayı öğrenmelisiniz...
05 Yorumla
Soran9 ayInsanın gücü bir noktada tükeniyor
- 9 ay
Tükendiğin noktada daha fazla güç yükleyip devam. Kötü olanlar neden güçlü olsun ki, yenilmeyiz...
Soran9 ayKolay olmuyor maalesef
- 9 ay
Kolay diye bir şey kalmadı maalesef. Ama düştüğün an tekmeyi en yakınının bile atacağı belli. Düşme Ahmedim diyor ya, düşmeyelim :)
Soran9 ayInşallah düşmeyiz sağ olun :)
9 ayTabi ki buna göre genel bir çok gözleme dayalı şeyler üzerinden söylüyorum.
011 Yorumla
Soran9 ayÖyle olmalı zaten
- 9 ay
Çıkar gütmeden bakınca böyle oluyor da ülke de bu şekilde olan kişi sayısı az maalesef ki
Soran9 aySaygı duymak çok zor olmamalı yine de
- 9 ay
Öğretilmeyen bir şeyi görmek kolay olmuyor. Bunu en yakınındaki küçük bir çocuktan görebiliyorsun. Yediğin nimete bile saygı göstermelisin ki yarın muhtaç kalmayasın
Soran9 ayInsanlara ilk öğretilmesi gereken şey bence saygı ve merhamet
- 9 ay
Şahsen bir gün evlenirsem, kapının girişine ve evin her yerine bir edep birde saygı yazıcam ki olurda çocuğum olursa ilk bunları öğrenmeli
Soran9 ayGüzel bir düşünce umarım istediğiniz gibi ölür.
- 9 ay
Olsun diye olması gereken kişiyi aramaktan vazgeçmiyorum. Harici bence israf gibi duruyor.
Soran9 ayAllah nasip eder umarım gönlünüze göre
- 9 ay
Amin cümlemizin gönlüne göre inşAllah
Soran9 ayAmin
Gizli Üye(30-35)9 ayEvet kesinlikle öyle ama o yorum yapanları takma zaten ergenler veya akli melekeleri normal olmayan insanlar
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 324 cevap paylaştı. Düşünürüm tabiki atıp tutanların bir kalbi yok üstüne eğitimsiz boş insanlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayfoto paylaşanlara karşı üzülmesin diye dikkat ederim onun dışında acımam
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. O zaman sorusunun altina bilgileri yazmali.
Yazmiyorsa yorumuma katlanmali.
Sorusuna samimi gercekci cevap arayan yazar detayi.
03 Yorumla
Soran9 ayHicbir koşulda insan aşağılamamalı bence
Soran9 aykes
Kişilik & Karakter konusunda 375 cevap paylaştı. Üzülme bu günler de geçer
11 Yorumla
Soran9 ayUmarım.
Çok pislik var haklisin
11 Yorumla
Soran9 ayNe yazık ki öyle
9 ayBurdakilerin büyük kısmı a sosyal reelde korkak duygularını bastırmış tipler ekran arkasında milleti zorbalamak ezikliklerini unutturduğu için kendilerini iyi hissediyorlar
01 Yorumla
Soran9 ayKeşke karşılarında insan olduğunu fark etseler
Gizli Üye(30-35)9 ayÖnemli olan dürüst bir şekilde cevap vermek kırılacağı soruları sormasın gerçekler acıdır
010 Yorumla
Soran9 ayDürüst cevap vermek ile aşağılamak aynı şey değil bence ya. Insanların ne yaşadığını bilmeden o kadar acımasız olmaya gerek yok bence.
Cevap sahibi9 ayTabikide soruya göre değişir bir insan derdini anlatıyorsa onunla alay etmek küçük düşürmek insan oğlu tarafından yapılamayacak bir olaydır ama takma kafana her cins insan var burada bunlara alışman lazım he de geç
Soran9 ayHaklısınız. Benim biraz boşluğuma geldi sanırım ağlattı beni :)
Cevap sahibi9 aySanırım öyle olmuş takılma boş yere göz yaşlarını akıtma hayattan zevk almaya mutlu olmaya bak yoksa bu hayat emin ol ki çekilmez
Cevap sahibi9 aySorunu en son beğenen benim konuşmak istersen yazabilirsin mutlu bir şekilde ama mız mız olanları hiç sevmem 😀
Soran9 ayÇekilmiyor zaten haklisiniz. teşekkür ederim
Cevap sahibi9 ayRica ederim iyi sabahlar
Soran9 aySağolun bu kadar teselli yeterli benim için:)
Soran9 aySize de iyi sabahlar
Cevap sahibi9 ayTamamdır siz bilirsiniz teşekkürler ☺️
Haklısın ama insanlar böyle yavaş yavaş hassasiyetimizi kaybediyoruz
01 Yorumla
Soran9 ayNe yazık ki
Gizli Üye(30-35)9 ayEvet maalesef. Herkes senin gibi düşünmüyor
115 Yorumla
Soran9 ayÜzücü
Cevap sahibi9 ayHangi soru hakkında sordun
Soran9 ayOrası bende kalsın ama gerçekten çok kırıcı ve acımasız bir yorumdu. Uzun zaman sonra ilk kez ağladım bu kadar söyleyeyim.
Cevap sahibi9 ayGerçekten mi
Cevap sahibi9 ayO kişi adına ben özür diliyorum
Soran9 aySizin özür dilemenize gerek yok ama teşekkür ederim.
Cevap sahibi9 ayRica ederim. Ağlamana üzüldüm
Cevap sahibi9 ayDertleşmek istesem konuşalım
Soran9 ayBen sinirlendim kendime
Cevap sahibi9 ayNeden
Soran9 ayTeşekkürler, bu kadarı yeterli sağ olun.
Soran9 ayAğladığım için
Cevap sahibi9 ayRica ederim
Cevap sahibi9 ayİyi geceler 🤗
Soran9 ayIyi geceler.
9 ayDüşünmüyorum çünkü hiç öyle cevaplar yazmıyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 437 cevap paylaştı.
9 ayHayır kim nasıl yazdıysa ona karşı yazıyorum
01 Yorumla
Soran9 ayBu normal olan zaten
Genelde kırıcı bir yorum yapmıyorum
01 Yorumla
Soran9 ayGüzel
Pek kırıcı cevap vermem
01 Yorumla
Soran9 ayNe güzel
- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
9 ayDikkat ediyorum elimden geldiğince
01 Yorumla
Soran9 ayNe güzel
9 ayDüşünüyorum ve ona göre cevap veriyorum
01 Yorumla
Soran9 ayTebrik ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 682 cevap paylaştı.
9 ayTabii ki her zaman düşünüyorum
09 Yorumla
Soran9 ayNe güzel
- 9 ay
ben kendime yapılmasını sevmediğimi baskasina yapmam
Soran9 ayYapmayın
- 9 ay
merak ettim ya sen de bişiler var sanki
Soran9 ayNe gibi anlamadım?
- 9 ay
bir şey yasamais gibisin
Soran9 ayÇok sayılmaz
- 9 ay
ne bu inad anlamdm. acikca yazsam
Soran9 ayNe inadı kardeşim? Uzun uzun dert mi anlatayım?
empati. exe çalışmıyor bende
03 Yorumla
Soran9 ayÜzücü
Soran9 ayEvet bıktım çünkü bu hayattan.
Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aklıma ne gelirse onu söylerim
01 Yorumla
Soran9 ayÜzücü
Bu yüzden düşünerek cevap verilmeli💯
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 aysalla bu siteyi ne ciddiye aliyon
00 Yorumla
9 ayDikkat ediyorum
01 Yorumla
Soran9 ayTebrikler
9 ayEvet
01 Yorumla
Soran9 ayNe güzel
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Evet haklısın
04 Yorumla
Soran9 ayMaalesef
Soran9 ayDeniyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
9 ayDüşünüyorum
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 667 cevap paylaştı. Genelde hayır
00 YorumlaYoo umrumda olmuyor
00 Yorumla
9 aydüşünmüyorum pek..
03 Yorumla
Soran9 ayÜzücü
- 9 ay
ltfen üzülme tm?
Soran9 ayTamam
9 ayUmurumda degil
00 Yorumla
9 ayEmpati yapılmıyor
00 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sorulara yanıt verirken insanları kırabileceğinizi hiç düşünüyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer