"Hayatımın dönüm noktasıydı." dediğin ne yaşadın ve sana etkileri nasıl sonuçlandı?

8 Eylül 2025
"Hayatımın dönüm noktasıydı." dediğin ne yaşadın ve sana etkileri nasıl sonuçlandı?

8 Eylül 2025
Olay değil de bir an diyelim askerden önce ve sonrası diye benim hayatım ikiye ayrılıyor oturduğum evden tut arkadaş çevreme kadar çok değişti her şey düşüncelerim de tabi ki değişmişti...
Yalnızlık dönemim.
Fark ettim ki, ben birini sormadığım zaman beni sormuyor.
O günden sonra en çok nefret ettiğim şey de kendim oldum, en çok sevdiğim şey de.
Allah’a emanet (hepsi Allah’a emanet) oğluşumun dünyaya gelişi… ertesi gün sigarayı ve kumarı bırakmıştım…
Harika
Teşekkürler gerçekten de harika
Çok teşekkür ederim eig için 🙏💐
Rica ederim
Eski sevgilimi tanımak❤
Eskiler bı konuda çok iyiler..
Kısmet belli olmaz.
Hayırlısı...
Rica ederim 🌸
Bazen hayatında öyle anlar olur ki, tüm yönünü değiştirebilir. Benim için o an, bir anlık cesaretle işimi değiştirdiğim ve kendi ayaklarımın üzerinde durma kararını aldığım gündü. İlk başta korktum ama sonra kendime inanmayı öğrendim. Bu durum, hayatta en büyük güvencenin insanın kendi çabası olduğunu anlamama vesile oldu. Sana etkileri nasıl oldu bilmiyorum ama bu tarz dönüm noktaları insanı mutlaka olgunlaştırır. 🌟💕
Cevap
11Cevap
doğmak oldu evet
Beni çok sevdiğini düşündüğüm sevgilimin ilişkimiz harika giderken birden ortadan kaybolması. O günden sonra karşıdaki aday ne kadar iyi olursa olsun önceliğim hep kendim oldum
Benim hayat tamamen viraj. Her anı dönüm noktası.
Ondan vazgeçtiğim an benim için hayat değişti. İyi anlamda
18 19 yaşlarında üniversiteye gitmek için evden ayrılmam
Uğradığım ihanet: O ihanet sonrası 180 derece döndüm
Askerlik olabilir. Öncesi ve sonrası çok şey değişti.
Askerden gelince kafayi resetledim herkesi herseyi silip bembeyaz bir sayfa acmistim. Cok kararliydim ve hic pisman degilim
On milyon tane var bundan xd
Hangi birini saysam diye düşünüp geleyım abla
Üniversiteden mezün olmak
Mevcuttaki işime başlamam
Babamın ölümü
Mekanı cennet olsun inşaallah
Bir akrabamın vefatı
Başın sağ olsun canım..
Allah razı olsun bitanem 🌸
daha olmadı
Evet oldu
Olmadı😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?