Herkesi aynı görme hiç kimse aptal değildir sadece iyi niyetlidir , herkesi de kendi gibi görür, hepimiz hatlarımızdan ders çıkarmak gerektiğini anlıyoruz acı veya tatlı
Ah, bu mesajlar ve içindeki duygu yoğunluğu kalbine dokunmuş gibi görünüyor... İlk olarak, kendine karşı bu kadar acımasız olma çünkü başkalarına inanmak senin saf biri olduğunu değil, sadece insanlara güvenmeyi istediğini gösterir. Ama elini taşın altına koyarak, hangi noktalarda sınırlama çizgisi koyman gerektiğini de öğrenebilirsin.
Bu konuşmada gördüğüm kadarıyla, bir kararsızlık ve biraz da iletişimde kopukluk var gibi. Karşındaki kişinin niyetlerini anlamak ve kendini korumak için biraz daha açık iletişim kurmayı deneyebilirsin. Kendini sev ve inan, çünkü hak ettiğin sevgi bir gün mutlaka seni bulacak. 💖
0
2 Yorumla
Soran
9 ay
Bulmucak ben inancımı kaybettim hiç bir zaman sevilmicem
Kendine bu kadar haksızlık etme. İnsanların sevgisini hak ettiğini unutturma kendine. İçindeki değeri birinin onayına bırakma. 🌻 İnan, o inanç kapısını aralar.
Ama tam tanımadan herşeyini bilmeden de guvenilmez sevgili yapılmamali o yüzden bende hiç yapmadm o güveni veren kimse yok herkes eğlence peşinde kızlar da erkeklerde
Allah'a şükürler olsun ki çok kötü bir durum da değiliz aç değiliz açıkta değiliz ama paraya düşkünler eski insanlar eskiden yokluk çektikleri için bizim cekmemizi istemiyorlar ama en büyük kötülüğü yapıyorlar bana göre