
selam. sahsi olarak kindar birisi hic degilim, kindar olmamayi seviyorum ama herkesin her an her yaptigini unutabilecek biri olmaktan hic hoslanmiyorum. deger verdigim herkesin bende birden fazla sansi var sanirim 💕🌸✨🧚🏻🌙

selam. sahsi olarak kindar birisi hic degilim, kindar olmamayi seviyorum ama herkesin her an her yaptigini unutabilecek biri olmaktan hic hoslanmiyorum. deger verdigim herkesin bende birden fazla sansi var sanirim 💕🌸✨🧚🏻🌙
Ben yanlışları canımın yandığı anları asla unutmam ne yaşanırsa yaşansın o anların üzerine her kötü anı da hislerim ölür ve o insana karşı bir daha aynı olamam
Benim için önem derecesine bağlı aslında. Çok değer verdiğim birinin bir hatası olmuşsa unutmam bi hayli zaman alır, böyle nasıl desem kin tutmak olarak değil hayal kırıklığı yaşarım.
Hepimiz bazen karşımızdaki insanlara fazladan şanslar verebiliyoruz çünkü sevdiğimiz insanlardan tamamen vazgeçmek kolay olmuyor. Ama unutma ki haklı hissettiğin duygularını bastırmak da seni üzer. Sana zarar verenleri affedip yoluna devam etmek başka, sürekli tekrarlanan hataları sineye çekmek başka bir şey. Önemli olan, seni de değer veren biri gibi dinleyip anlayan kişilerle çevrelenmek. 💖🌷✨
Cevap
20Cevap
Yanlışları unutmam kişileri unuturum
Unutup silmem ama yaptıkları her şey aklım ucunda kalır.
Unutamıyorum ben ama kötü bir anı olarak değil de hayat dersi olarak unutamıyorum ve aynı hatayı bir daha tekrarlamıyorum
Duygularım hafif değildir hiçbir zaman ne yanlışı unuturum ne o insanın bende bıraktığı sevgiyi böyle de cins biriyim
Yarenim unutmam. Unuttuğum an gene aynısını yapar. Kin tutmam genel de ama birisi hata yaparsa onu affettiğin an daha büyüğü gelecektir.
Geçmişte yapılan hatalar bir köşede durur, o kişiyi tanımama yardımcı olur. Eğer hala hayatımdaysa geçmişi bilerek hareket ederim.
Yapılan yanlışı unutmam imkansız. Unutup tekrardan samimi olanların cıvık insanlar olduğunu düşünüyorum
Sırf o yüzden hayatımdan çıkardığım çok fazla insan var
Hiçbir şey yokmuş gibi davranılabilir genelde ama tamamen silip atmak zordur
Kindar biri değilim ama kırılganım, unutamıyorum.🌸
Kolay unutmam ama kin güderek enerjimi de sarfetmem
Fazla kindar bir insanım asla unutmam, seviyorum bu özelliğimi ahahsj
Kindar değilim bence ama insanları affedemiyorum :D
Benden çıksın gitsin iyi olsun
Basit birsey için 5-6 sene konusmadigim , beraber büyüdüğüm kuzenim herkese ibret olsun ahajsj
Hayır kolay kolay unutmam mutlaka acısını çıkarırım
Ben tarih dışında hiçbir şeyi unutamıyorum, iyi şeyleri de unutamıyorum yanlışları da unutamıyorum.
Bize bu alemde yanlış bir defa yapılır, anında irtibat kesilir
hata sayısına göre genelde 389523 kere affettiğim için sonn raddeye gelince silerim ya da hiç ulaşmam çabalamam
Olur tabi, muhtemelen onu da unuturum ama (tabi yaptığı yanlışa bağlı)
bizim safozluk seviyesi
ben de dusunmek istiyorum ama hic dusunmuyorum ee nasil bi sonuca varicaz
kabullendik mecburi
Evet, hiç kin tutamam o yüzden hayatımdan çıkarırım
Karakterini güçlendir
Kolay unutmam ben
Kolay unutamıyorum açıkçası
Olmuyor ne yazık ki
Hayır kolay unutmam
Yapılan yanlışa bağlı
Kolay unutmam unutsam da arada hatırlarım
1 dakikada unuturum arkama dahi bakmam
Unutmam imkansız olur
Unutmam yapılan yanlışları
Yaptıgı yanlışa baglı
Kolayca unutmam
Unutmak doğamda var
Unutmam ders çıkarırım ona göre davranırim
Hiç unutmam💆🏻♀️
Olur
Unutmam
Asla unutmam.
Hayır, olmaz.
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?