Erkek egwmen dünyasında erkekler neden şikayetçi?

Erkekler övünüyor ya biz icat ettik dünyayı biz kurduk kadınların bir başarısı yok bilmem ne ee zaten bu sistemi siz kurdunuz niye o zaman şikayet ediyorsunuz? Diyolar ya kadınlarda askerlik yapsın, kadınlarda ağır işlerde çalışsın ama kadın aynı zamanda çocuğumada baksin sanki kadına pozitif ayrimcilik varda birde sanayide çalişsinlar ve hrmde bebeğime baksin diyolar... eee siz ne yapacaksiniz peki? Izlicekmisiniz sadece o zaman bu eşitlik olmiyor kadına daha fazla yük oluyor ama bi askerlik için şikayetçiler... bu sistemi siz kurmadinizmi zaten? Hem övünüyorsunuz o zaman şikayetçide olmayin
Erkek egwmen dünyasında erkekler neden şikayetçi?
Cevapla