Hayat insana bir şekilde yalnız kalmayı ve kendisini keşfetmesi gerektiğini öğretiyor mu?

Herkes hayatta iyi kötü bir çok şey yaşamıştır galiba bunları yaşamımızdaki amaç kendimizi bulmak keşfetmek bazı şeylere şükretmek olduğunu düşünüyorum ben siz nasıl düşünüyorsunuz
Hayat insana bir şekilde yalnız kalmayı ve kendisini keşfetmesi gerektiğini öğretiyor mu?
Cevapla